Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forelsket meg i den fra triumph, men kunne tenke meg noen også i hudfarget ikke bare svart og hvitt.

Noen som har noen anbefalinger?

Må være behagelige på og ikke se ut som de verste kjerringbhene... gjerne så enkel som mulig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hvilken str bruker du?

Jeg har aldri funnet noe som heter minimizer i min str(70FF/ G), men de BHene jeg har kjøpt i det siste (LaLina) har fått puppene mine til å se mye mindre ut enn de egentlig er..

Foreksempel denne

Men siden du har kjøpt på Lindex er ikke str like håpløs som min, du har sikkert mye mer å velge mellom.

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, ikke le av meg nå, men jeg bruker 75b/c, og kunne også tenkt meg en forminskende BH... Triumph Minimizer fant jeg bare i store størrelser, så er det noen som har noen andre tips? Jeg har en fin wireless som jeg kjøpte på Lindex som gjør denne jobben bra, men jeg sliter med å finne flere.

Skrevet
Ok, ikke le av meg nå, men jeg bruker 75b/c, og kunne også tenkt meg en forminskende BH... Triumph Minimizer fant jeg bare i store størrelser, så er det noen som har noen andre tips? Jeg har en fin wireless som jeg kjøpte på Lindex som gjør denne jobben bra, men jeg sliter med å finne flere.

I B finner du dem nok ikke!

Triumph minimizer i str. 75 c har de på cubus. De har sluttet å føre den minste str. på Lindex.

Jeg bruker 75 c.

De er bare så utrolig støttende og gode å ha på, og faste i stoffet uten å være vatterte. Men så utrolig kjipt at de kun har hvitt og sort da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...