Prinsesse-vil-ikke Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har fått en invitasjon (til bryllup) hvor det står antrekk "pent". Jeg skal gå til innkjøp av ny kjole, og lurer da på om jeg kan ha en kjole til ca. knærne eller om den må være helt sid? Noen som vet?
Vela Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Jeg ville tro du kunne ha en som går til knærne da.. Sånn ville jeg tolket det:) Men er ikke helt 100% sikker!
Gjest Virvel Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 "Pent" betyr stor valgfrihet. :icon_smile: Det er helt greit med kjole, men du kan også gå for skjørt og topp eller (pen) dress. Ville sannsynligvis valgt kjole selv, knelang med lyse, klare farger nå som det er sommer (men ikke hvitt, selvsagt). Husk på at du ikke skal være overpyntet heller, forresten. "Pent" er ganske langt fra "galla" f.eks. høhø. Faktisk er det vel mer fy å være overpyntet enn å være underpyntet.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2006 Ok, tusen takk for svar! Da skal jeg ut i butikkene å se etter kjole! Tror jeg skal begynne på Coast i Bogstadveien/Hegdehaugsveien - de har så mange fiiine kjoler, og mange av de går nemlig til knærne/litt nedenfor knærne! Elsker å kjøpe kjoler!!!
Wonders Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Noen har bare stropper, så om dere skal i kirken er det best å ha ett sjal som matcher, eller noe som dekker litt, oxo fordi det kan jo bli kalldt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå