Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

når fyren ikke kom som lovet atter en gang men heller dro til sin kompis skal man kun ta dette som et tegn på at han ikke vil ha meg??? elelr kan det også være et tegn på at han simpelthen ikke vet åssen man behandler en dame?? menn som går rundt gla i deg og gjør sånn? hvordan takle det.feks typisk han er si kommer i morgen da. uten spørre om jeg kan i morgen.og som om det gjør opp for at han brøt avtalen i dag.

ps han er 27,5 år så ingen baby

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

:klø: Bryter han avtaler, er det det du mener? Da er han kasnkje ikke så interessert? Eller kanskje bare vledig sløv.

Gjest Gjest
Skrevet
:klø: Bryter han avtaler, er det det du mener? Da er han kasnkje ikke så interessert? Eller kanskje bare vledig sløv.

ja han gjør sånn sier han skal komme så plutselig venter man en hel dag så får man melding neste dag at han dro til kompisen. hva hadde du gjort her?

Gjest Gjest
Skrevet

Han gjør det han har mest lyst til og i dette tilfellet er det å dra til kompisen. Ikke noe å lure på.

Gjest Bellatrix
Skrevet
ja han gjør sånn  sier han skal komme så plutselig venter man en hel dag så får man melding neste dag at han dro til kompisen. hva hadde du gjort her?

Spurt han hvorfor. Droppet han hvis det skjedde ofte.

Gjest Gjest
Skrevet
ja han gjør sånn  sier han skal komme så plutselig venter man en hel dag så får man melding neste dag at han dro til kompisen. hva hadde du gjort her?

leser og at spesialister sier ikke ha sex bla bla.. men får ingen beholde en fyr om en er så uheldig å ha sex???

Gjest Gjest
Skrevet
Han gjør det han har mest lyst til og i dette tilfellet er det å dra til kompisen. Ikke noe å lure på.

menn hater jo alvorlig prat så han fryktet vel det-- men får føye til at han som har tatt intiativ til være kjærester...

Skrevet

Da ville jeg droppet å møte opp en gang han ville treffe dag, så ville han se hvordan det føltes :twisted:

Gjest Gjest
Skrevet
Da ville jeg droppet å møte opp en gang han ville treffe dag, så ville han se hvordan det føltes :twisted:

kan jo føye til at han er veldig selvsentrert han ser ofte ikke andres behov... har jeg merket.. men skal man bare dumpe dumpe alltid.. man blir jo apatisk tilslutt ikke noe lyst finne noen ny kan faktisk ik tenke meg noen annen for er et el annet spes med han.... og hva skal en svare på slike sms??hadde lyst si mye stygt men tok det i meg

Gjest Gjest
Skrevet
men skal man bare dumpe dumpe alltid

At typen ikke gidder å møte deg og ikke gidder å gi beskjed, må vel være en svært god dumpegrunn? Hva er vitsen med å være sammen da?

Gjest Gjest
Skrevet
At typen ikke gidder å møte deg og ikke gidder å gi beskjed, må vel være en svært god dumpegrunn? Hva er vitsen med å være sammen da?

ingen skjønner visst at en selv har sterke feelings ..nei hvorfor skulle dere bry dere

Gjest Gjest
Skrevet
ingen skjønner visst at en selv har sterke feelings ..

Han kan vel ikke ha så sterke følelser når han behandler de sånn? men hvis du vil være sammen med en som behandler deg som dritt så vil du vel det, da. At andre her inne mener at du bør dumpe ham er vel ikke så rart, det eneste du har fortalt om ham er at han ikke dukker opp til avtaler. Hvis du har så sterke "feelings" så du velger å overse at han lar være å dukke opp, så får du bare leve med det, da.

Gjest Piper
Skrevet
ingen skjønner visst at en selv har sterke feelings ..nei hvorfor skulle dere bry dere

Hvordan kan du forvente at vi skal bry oss, når den du liksom har sterke feelings for ikke gjør det? Følelser er ikke alltid nok, og så enkelt er det faktisk. Har man det ikek godt i et forhold, må en vurdere om dette virkelig er noe man vil satse videre på.

For min del må du fortsette forholdet med han, for hvorfor skulle jeg egentlig bry meg om du gjorde det eller ikke. Jeg kjenner ingen av dere, og da blir det liksom meningsløst å tro at man skal bry seg for mye om andre. Spesielt når du selv ikek bryr deg om deg selv, for det kan du ikke gjøre siden du aksepterer å ta så mye drit fra han.

Uansett så ønsker jeg deg lykke til, og håper du klarer å åpne øynene dine litt mer enn de er nå.

Gjest Gjest
Skrevet
Han kan vel ikke ha så sterke følelser når han behandler de sånn? men hvis du vil være sammen med en som behandler deg som dritt så vil du vel det, da. At andre her inne mener at du bør dumpe ham er vel ikke så rart, det eneste du har fortalt om ham er at han ikke dukker opp til avtaler. Hvis du har så sterke "feelings" så du velger å overse at han lar være å dukke opp, så får du bare leve med det, da.

ingen vil jo bli behandlet som dritt men en vil jo helst finne en annen løsning enn dumping.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis han er selvsentrert og ikke tar hensyn til deg; hva skal du egentlig med han da? Han kommer sikkert ikke til å bli bedre etterhvert. Snarere tvert i mot vil jeg tror. Finn deg en skikkelig mann du! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan kan du forvente at vi skal bry oss, når den du liksom har sterke feelings for ikke gjør det? Følelser er ikke alltid nok, og så enkelt er det faktisk. Har man det ikek godt i et forhold, må en vurdere om dette virkelig er noe man vil satse videre på.

For min del må du fortsette forholdet med han, for hvorfor skulle jeg egentlig bry meg om du gjorde det eller ikke. Jeg kjenner ingen av dere, og da blir det liksom meningsløst å tro at man skal bry seg for mye om andre. Spesielt når du selv ikek bryr deg om deg selv, for det kan du ikke gjøre siden du aksepterer å ta så mye drit fra han.

Uansett så ønsker jeg deg lykke til, og håper du klarer å åpne øynene dine litt mer enn de er nå.

ja lurte vel mer hva andre hadde konfrontert han med om de var meg.en fyr som påstår han er intressert men gjør sånn-- er jo ganske så vanskelig for en selv skjønne når fyren påstår det motsatte . her inne enn bare det enkle svar dump han. er tydeligvis lett for folk dumpe andre- så fremover med håp om bryllup og alt jeg.uten si det til han seff men har aldri følt sånn for noen i hele livet sånn pang forelskelse.

Gjest gjest1
Skrevet

Høres ut som en fyr som ikke skjønner hvordan man behandler damer...

Gjest Piper
Skrevet
ja lurte vel mer hva andre hadde konfrontert han med om de var meg.en fyr som påstår han er intressert men gjør sånn-- er jo ganske så vanskelig for en selv skjønne når fyren påstår det motsatte  .  her inne enn bare det enkle svar dump han. er tydeligvis lett for folk dumpe andre- så fremover med håp om bryllup og alt jeg.uten si det til han seff men har aldri følt sånn for noen i hele livet sånn pang forelskelse.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ut som en fyr som ikke skjønner hvordan man behandler damer...

hm så intet håp for han altså.... tenkte alle kunne bli bedre.. han har bedyret det før.. men så lite er vel løfter i dag verdt... for noen...

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor lenge har dere vært sammen?

vi kjente hvernadre fra før ...........men har bare vært ilag 2 mnd nå

venner betyr alt for han.. det vet jeg jo..tror dere også hadde trodd på en mann som så deg dypt i øya og fotalte han hadde følelser........ tenkte ikke følelser poppet opp for så forsvinne om en mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...