Gjest Mireya Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Vil ha en toalettveske, ikke en sånn firkantet beauty bag. Samtidig bør toalettveska være stor nok til å inneholde litt av hvert... Noen som vet om noen fine toalettvesker som ikke koster altfor mye?... Trenger den innen neste helg...
Gjest Narnia Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Vita, H&M, Cubus, KappAhl o.l. har sikkert noen fine, som ikke koster så altfor mye!
Gjest itla i.i. Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 De pleier å ha en del i veskebutikker også, jeg synes de pleier å være litt mer solide... Men dermed er de gjerne litt dyrere også, kanskje.
Millis Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har en genial en fra Ikea i svart. Med masse lommer og som man kan henge på en knagg når den er åpnet slik at det blir direkte tilgang på alt man har oppi...
Gjest LilSweetie Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 De har ofte mange gode tilbud på parfymerier, der man får masse produkter og produktprøver inni en toalettmappe eller sminkepung. Å kjøpe de er gøy, så hvis jeg hadde hatt råd ville jeg gått for en sånn, jeg...
Maileen Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Så en trepack med toalettmapper på Ikea en dag. Kostet bare 20kr og kunne hektes sammen, eller brukes separat... Den ene var svart, den andre grå og den tredje rosa.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #9 Skrevet 28. juni 2006 Jeg reiser en del i jobben, og har alltid sminke og diverse i isbokser. Når lokket tas av er det full oversikt til sminken. I vanlige toalettmapper syns jeg det ofte er så dårlig oversikt.
Søtpotita Skrevet 28. juni 2006 #10 Skrevet 28. juni 2006 Eg og har lurt på dette! Finn ingen fine, store og praktiske! Har sett Make up store har nokon, men har ikkje sett inni dei. Det same med HM, Body Shop, Vita og Friis.
Millis Skrevet 28. juni 2006 #11 Skrevet 28. juni 2006 Jeg reiser en del i jobben, og har alltid sminke og diverse i isbokser. Når lokket tas av er det full oversikt til sminken. I vanlige toalettmapper syns jeg det ofte er så dårlig oversikt. ← Hm... det er vel ikke akkurat det mest praktiske å reise med to liters isbokser?
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #12 Skrevet 28. juni 2006 Hm... det er vel ikke akkurat det mest praktiske å reise med to liters isbokser? ← Nei, jeg bruker 1/2 liter bokser. Om du skal ha med mye så er vel en 2 liters boks helt kurant ?
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #13 Skrevet 28. juni 2006 Jeg kjøpte en svart, ganske stor toalettmappe på Wedins, den kostet kr 249,- og har mange bur, samt at den kan henges opp.
Annevenn Skrevet 28. juni 2006 #14 Skrevet 28. juni 2006 Jeg kjøpte også en smart på Wedins, den er mintrgrønn, og ganske romslig. Jeg har stort sett mini-produkter med meg på tur, for jeg reiser så mye, og alt kan stå oppreis i denne, så det er veldig oversiktlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå