Nemmera Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Er det noen her inne som har benyttet seg av muligheten til å designe lykkeringer? Erfaringer? blir det bra, får man litt hjelp/se eksempler når man evt. kommer til butikken med forslag?
Siadatra Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Vi har lykkeringene, men vi har ikke brukt noe design på dem. I butikken var det eksempler på de forskjellige overflatene, breddene og de forskjellige typene. Vi er veldig fornøyd med de, og du får sikkert god hjelp av de i butikken.
Nemmera Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 ikke brukt noe design? Trodde poenget var at man kunne velge om man skulle ha stener, type overflate, hva slags profil osv. Det er det jeg mener med design (skulle kanske ha satt det i hermetegne (?) så alle forsto), og disse jeg lurer på om noen har erfaringer med
Gjest Neffi Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 ikke brukt noe design? Trodde poenget var at man kunne velge om man skulle ha stener, type overflate, hva slags profil osv. Det er det jeg mener med design (skulle kanske ha satt det i hermetegne (?) så alle forsto), og disse jeg lurer på om noen har erfaringer med ← Merket finns vel som "standar" også! ...
Siadatra Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 ikke brukt noe design? Trodde poenget var at man kunne velge om man skulle ha stener, type overflate, hva slags profil osv. Det er det jeg mener med design (skulle kanske ha satt det i hermetegne (?) så alle forsto), og disse jeg lurer på om noen har erfaringer med ← Tja, hvis man tenker seg om er det vel design på alt rundt oss Men vi har ikke lagt noe til ringene slik de er i utgangspunktet. Dvs. vi har glatte gullringer (stil nr 4) som er buet på innsiden og svakt buet på yttersiden. Det var de som var slik vi hadde sett de for oss, så da ble det de. Sambo's ring er litt bredere en min forresten.
Gjest Svimle Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Vi har benyttet oss av lykkeringene.no og designet selv ringene! Vi hentet de i dag (første sending var feil farge på ringene..). Har valgt hvitt og rødt gull med hamret overflate. Husker ikke nr på mønsteret nå. Har 6 mm brede ringer. De ble kjempefine! Anbefaler å bruke nettsidene, for bildet som kommer frem der var veldig lik slik ringene er i virkeligheten. I butikken kan en se overlatene, mønstrene, formen og størrelsen på ringene, men ikke hvordan de blir sammensatt. Den største forskjellen ut fra bildet og virkeligheten var at ringene er blankere med den hamrete overflaten. Vi er veldig fornøyde, det ble flotte ringer som vi selv har satt preg på! Forlovelsesringene våre er forøvrig også fra lykkeringene, men de er helt blanke i gult gull (4 mm). Meget behagelige ringer med buet innside. Så nå gleder vi oss veldig til å ta i bruk de nye, "egendesignede" ringene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå