Gjest Troppi Skrevet 19. desember 2002 #1 Del Skrevet 19. desember 2002 Bruker dere kuldekrem på nurkene nå som det er kaldt? Hvilke merke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 20. desember 2002 #2 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg bruker locobase på barna mine jeg. Den er veldig fet og uten parfyme. Jeg har ikke vært flink nok til å passe på hendene til to av jentene mine, og hendene deres er såre, tørre og sprukne. Så nå smører vi flere ganger til dagen med den nevnte kremen, og den fungerer Kremen kan du få kjøpt på apoteket uten resept... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2002 #3 Del Skrevet 20. desember 2002 Enig med Cassandra et Locobase er en kjempefin krem til små barn. Bruker den ofte, da begge har tendens til atopisk eksem. Har også blitt anbefalt vannfrie kremer, fordi kremer med vann fryser i kulde. Men disse er jo veldig fete da, og bør vaskes av når barnet kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 20. desember 2002 #4 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg bruker A.creame på jenta mi og meg selv! Den vi kjøper i Sverige er litt fetere så den passer oss perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 22. desember 2002 #5 Del Skrevet 22. desember 2002 A-kremen er veldig god ja! Kuldekremer virker ikke mer enn andre kremer viser rapport fra i fjord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2002 #6 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg bruker Lipogel fra Ceridal (tror det var det det het). Dette er en kuldekrem som norske polfarere brukte. Du får kjøpt den på apoteket. Den er ikke fet og lager en beskyttende hinne. Er veldig drøy og må smøres tynt på. En kuldekrem skal IKKE inneholde vann da dette kan fryse på huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gla Skrevet 30. desember 2002 #7 Del Skrevet 30. desember 2002 Må legge til her at A-kremen også er en veldig god fuktighetskrem for oss som har blandingshud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 30. desember 2002 #8 Del Skrevet 30. desember 2002 Fikk et råd sist jeg var på hudbehandling som gikk ut på at kuldekrem nesten er viktigere enn solfaktor (eksperten så små tendenser til sprengte blodkar i min hud, og de lar seg nok ikke gjenopprette når de først er der). Har vært på to skiturer i romjula, og kjørte derfor på m tjukk krem UTEN VANN, Ultra Creme Vattenfri, muligens fra Nivea...umulig å lese seg til ....Fant den bakerst i toalettskapet til sambis...Avkommet klaget over stikkende kulde i fjeset på slutten av første skituren.....DE røde eplekinnene. Men d er da fantastisk deilig også, denne knallvinter'n vi oplever nå, skikkelig, god, gammeldags vinter etter en fantastisk fin og varm sommer...ÅRSTIDER, sier jeg bare...Deilig å være født i et land hvor man virkelig kan oppleve FIRE årstider når d klaffer,,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 31. desember 2002 #9 Del Skrevet 31. desember 2002 Her bruker vi også A-creme. Den passer fint til tørr hud og beskytter også for kulda! God krem, finnes på en liten rund krukke og koster 135 kr (helsekostforretning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 31. desember 2002 #10 Del Skrevet 31. desember 2002 Vi bruker A-krem på eldstemann og Ceridal på minstemann, men det er fordi A-krem ikke hjelper mot minstens tørre kinn. Ellers er vi veldig fornøyde med A-krem til eldstemann når det er kaldt, smører den på ei stund før vi går ut. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa32 Skrevet 22. januar 2003 #11 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei! Har tre barn fra 6 til 13 år, og har gjort en del erfaringer med kuldekremer. De to elste barna er aktive snowboard kjørere, og er ute i bakken når det er -28 grader (rekord i år!) Etter mye prøving av div. kremer oppigjennom årene har vi nå endelig funnet en krem som både pleier og beskytter små barne-kinn. Kremen heter PROPOLIS, og selges kun gjennom konsulenter for FOREVER LIVING PRODUCTS. Den inneholder aloe-vera og propolis som er et bie produkt. Deler av innlegget er slettet. Det er ikke tillatt å oppgi fullt navn på privatpersoner eller å legge inn e-mailadresser i innlegg. Kvinneguidens regler finner du her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Hvis noen skulle ønske å ta kontakt med deg kan de gjøre dette gjennom e-mailadressen din i profilen din eller via PM. Orakel - moderator Tess@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. januar 2003 #12 Del Skrevet 22. januar 2003 Du har ikke lov til å legge ut e- mail og reklame for tvilsomme postordeprodukter. Mod. er varslet. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 22. januar 2003 #13 Del Skrevet 22. januar 2003 Værre ting kunne skjedd da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå