wondergirl Skrevet 19. desember 2002 #1 Del Skrevet 19. desember 2002 Noen som har vært på Tenerife? Jeg og kjæresten vurderer å reise dit en uke i februar. Er det f.eks varmt "nok"? Er det koselig der, eller består det bare av digre hoteller og kelnere som snakker svensk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 19. desember 2002 #2 Del Skrevet 19. desember 2002 Sjekk en tidl tråd i samme forum om Kanariøyene. Der har jeg et innlegg hvor jeg bl a sier litt om Puerto de la Cruz på Tenerife, et sted flere kolleger av meg drar til år etter år, fordi de liker seg så godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. desember 2002 #3 Del Skrevet 19. desember 2002 Kanarieøyene er vel det eneste stedet i "syden" som har bra temperatur om vinteren. Og de fleste steder er turistmagneter, kelnerene snakker svensk og du møter muligens naboen . Likevel er det koselig synes jeg. Men det er jo en smaksak. Jeg har vært på Tenerife 2 ganger, men trives bedre på Gran Canaria, selv om det er ENDA flere turister der og kelnerene snakker norsk og svensk. Det jeg liker med disse stedene er klimaet, at det er rent og pent, maten er god (og finnes i alle varianter), flotte mennesker (snakker da om de fastboende=) og at det er så avslappende... Er du ute etter spenning og opplevelser utenom det vanlige, så bør du nok velge et annet reisemål. Kanarieøyene er som regel fullbooket uansett. Vi bestilte tur i august (reiser i februar) og da var det bare noen få plasser igjen, de fleste var på "ungdomshoteller" eller lå langt borte fra både by og stand. Vær også forberedt på at reisene koster en del i januar-mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå