Skyfri Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 jeg har akkurat skiftet farger i stua - byttet gardiner, puter etc. så da vil jeg også pynte litt med andre ting som passer. jeg har kjøpt noen lyseblå/turkise glassbiter - sånne små som man kunne hatt i en telysestake og så hatt lysene oppå. MEN glassbitene er litt for store/ugjevne, så lysene vil ikke ligge beint oppå.. hvordan skal jeg da få brukt de der glassbitene? De står så veldig fint til gardinene, så jeg har såååå lyst å få pyntet med de. Men eier altså ikke fantasi hjelp...?
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Tja, du kan kanskje ha det en pen skål som passer til? NOe som også er litt kult, kjøp en fin blomst/plante med gjennomsiktig vase, legg glassbitene i bunn, og fyll så du har jord til blomsten, eller ha jorda innenfor, og legg glassbitene helt opp til jordoverflaten, så du skjuler jorda på en måte hvis du skjønner hva jeg mener.
Skyfri Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 det var lure idèer chic.. fant frem en glasskål med en gang, og det ble ganske fint. tror kanskje jeg skal prøve det der med plante og gjennomsiktig vase/potte"skjuler", men jeg tror kanskje jeg vil ha en innerpotte på planten, og så fylle opp hele veien på sidene med glassbitene mine.... men jeg må nok vente til etter ferien, ingen vits i å kjøpe ny plante akkurat nå - jeg klarer jo knapt å ta vare på de når jeg er tilstede
Vela Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Du kan også bruke de i bunnen av en større glassbolle, og fylle med vann og flytelys. Steinene gir fra seg ett stilig lys da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå