Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal på 10 års jubileum for ungdomsskolen i august. I invitasjonen står det antrekk: pent. Trenger desperat tips til hva jeg kan gå med. Vet at det blir middag først og at vi skal være i et selskaps lokale hele kvelden...

Har ikke noe kjempe lyst å invistere i kjole...

Kan jeg event. gå med dress og en fin topp??

Trenger virkelig litt hjelp her :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på deg noe du føler deg vel i. Det er det aller viktigste ;)

Dress med en fin/pyntet topp synes jeg høres bra ut. Du trenger ikke kjole når det er "pent antrekk".

Håper du får det gøy, da!

Skrevet

Jeg synes ikke jeans er greit når det er "pent antrekk". Selv om man pynter opp antrekket med stasjet overdel og pene sko...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeans er IKKE riktig når det står pent antrekk i invitasjonen. Kjole eller skjørt er riktig da, jeans er for hverdagslig.

Pent betyr ikke galla og ballkjole ;) , men man skal være festkledd uten å være overstæsja.

Jeg ville valgt en kjole eller et skjørt med en fin topp til, pene sko (jeg liker høye hæler, men det kan man jo velge selv) og noen stilige smykker til og en liten håndveske.

Skrevet

Jeg ville styrt unna jeans for sikkerhets skyld. Det høres fint ut med dress og topp.

Sånne gjenforeninger er alltid vanskelige, alle vil jo være den peneste i klassen...

Gjest Sorben
Skrevet

Jeg ville valgt enten dressbukse eller skjørt med en pen topp til. Hadde også tatt på en dressjakke som matcher resten av antrekket.

Vi hadde 10 års jubileum i fjor. Da hadde hun kjønnene på seg en av de to alt. ovenfor. Kan ikke huske at noen kom i kjole. Heller ikke dongeribukse.

Skrevet

Jeg skal på det samme i morgen!

Skal ha en kjole på, sommerkjole, lang. Pen. Sko med heler og en matchene veske. Tenkte å ha håret naturlig, og sminke naturlig.

Blir nok tatt en del bilder så det gjelder å være komfertabel.

Må ta buss, og da skal jeg ha på buksedress jeg fikk skreddersydd. I beige, knall stilig snitt på den, 1 knapp foran på jakka, Med enkel casual topp inni...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...