Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Hva skriver man på et kort til en på jobben som skal pensjonere seg? "Lykke til med pensjonisttilværelsen" virker så rart liksom... Noen gode ideer?
Prinsesse på erten Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Gjorde faktisk dette selv i forrige uke. Jeg skrev: "Jeg vil gjerne benytte anledningen til å takke deg for all hjelp. Det er ikke alltid like lett å være ny i en jobb (evt. ny i arbeidslivet...), og da er det veldig greit med gode og erfarne kollegaer. Det blir nå litt rart uten deg her.... Nyt pensjonisttilværelsen, XXX."
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Gjorde faktisk dette selv i forrige uke. Jeg skrev: "Jeg vil gjerne benytte anledningen til å takke deg for all hjelp. Det er ikke alltid like lett å være ny i en jobb (evt. ny i arbeidslivet...), og da er det veldig greit med gode og erfarne kollegaer. Det blir nå litt rart uten deg her.... Nyt pensjonisttilværelsen, XXX." ← Der var det noen gode tips! Takk Noen fler med ideer?
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Kjære gamla/gammer'n. Nå er vi endelig kvitt deg, gamle ørn. Jeg har kjøpt inn alle nødvendige ting når du nå trer inn i pensjonisttilværelsen; strikketøy, kamferdrops, bingotusj og lange underbukser. Håper dette faller i smak! Du får sørge for at livet rusler og går. Lykke til! Åkei... kanskje ikke så bra? Jaja. Var et forslag i hvert fall.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Kjære gamla/gammer'n. Nå er vi endelig kvitt deg, gamle ørn. Jeg har kjøpt inn alle nødvendige ting når du nå trer inn i pensjonisttilværelsen; strikketøy, kamferdrops, bingotusj og lange underbukser. Håper dette faller i smak! Du får sørge for at livet rusler og går. Lykke til! Åkei... kanskje ikke så bra? Jaja. Var et forslag i hvert fall. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå