Gå til innhold

Skrive på kort

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet

Hva skriver man på et kort til en på jobben som skal pensjonere seg? "Lykke til med pensjonisttilværelsen" virker så rart liksom... :) Noen gode ideer?

Skrevet

Gjorde faktisk dette selv i forrige uke. Jeg skrev: "Jeg vil gjerne benytte anledningen til å takke deg for all hjelp. Det er ikke alltid like lett å være ny i en jobb (evt. ny i arbeidslivet...), og da er det veldig greit med gode og erfarne kollegaer. Det blir nå litt rart uten deg her.... Nyt pensjonisttilværelsen, XXX."

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet
Gjorde faktisk dette selv i forrige uke. Jeg skrev: "Jeg vil gjerne benytte anledningen til å takke deg for all hjelp. Det er ikke alltid like lett å være ny i en jobb (evt. ny i arbeidslivet...), og da er det veldig greit med gode og erfarne kollegaer. Det blir nå litt rart uten deg her.... Nyt pensjonisttilværelsen, XXX."

Der var det noen gode tips! Takk :) Noen fler med ideer?

Gjest gjest1
Skrevet

Kjære gamla/gammer'n. Nå er vi endelig kvitt deg, gamle ørn. Jeg har kjøpt inn alle nødvendige ting når du nå trer inn i pensjonisttilværelsen; strikketøy, kamferdrops, bingotusj og lange underbukser. Håper dette faller i smak!

Du får sørge for at livet rusler og går.

Lykke til!

Åkei... kanskje ikke så bra? Jaja. Var et forslag i hvert fall. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Kjære gamla/gammer'n. Nå er vi endelig kvitt deg, gamle ørn. Jeg har kjøpt inn alle nødvendige ting når du nå trer inn i pensjonisttilværelsen; strikketøy, kamferdrops, bingotusj og lange underbukser. Håper dette faller i smak!

Du får sørge for at livet rusler og går.

Lykke til!

Åkei... kanskje ikke så bra? Jaja. Var et forslag i hvert fall.  :ler:

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...