Amber Skrevet 27. desember 2002 #21 Del Skrevet 27. desember 2002 hvorfor skriver du med farve?? veldig trasig og irriterende, spesielt med lange innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. desember 2002 Forfatter #22 Del Skrevet 27. desember 2002 Fordi jeg føler for det..... Det hadde vel ikke noe med tema å gjøre, da, Lille_ Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 29. desember 2002 #23 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg hadde blitt like såret, forbanna og lei meg som deg....synes ikke du er noen dårlig venninne og ikke at du reagerer feil...!!!! Jeg blir regelrett forbanna når voksne mennesker (som jeg regner med vet hvordan man blir gravide!!!!!) er så uansvarlige at de ikke bruker prevansjon når de vet at de ikke vil ha barn....og når de blir gravide bruker en så "lettvint" løsning som å ta abort...!!!! Totalt uansvarlig, spør du meg...!!!! :evil: Og jeg hadde faktisk valgt å ikke betro meg til en venninne som har vært igjennom det du har.....fordi jeg ikke ville såre..... Selvsagt er det viktig at gode venninner kan betro seg til hverandre.....men ikke for enhver pris..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. desember 2002 #24 Del Skrevet 29. desember 2002 Har opplevd det samme selv og skjønner godt at du er forbanna ! Som venninne burde hun kanskje spurt deg hva du kom til å tenke dersom hun tok abort, hadde en annen venninne jeg,som spurte meg om dette. Skjønte jo da hvordan det var fatt med henne, og sa jeg skjønte det. Men det var litt annerledes da hun ble gravid MENS hun gikk på pillen. Tror du må snakke med venninnen din om dette, hvis ikke blir det et evig gnagsår som bare svir og væsker litt. (Er tilhenger av å få ting ut av verden..........) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 1. januar 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 1. januar 2003 Kan jo bare fortelle at jeg pratet ut med venninnen min, hvorpå jeg fortalte hvordan jeg følte situasjoen. Hun fortalte hun hadde angret på at hun hadde sagt det til meg på et slikt upassende tidspunkt, - så vi fikk snakket ut og greier. Etterhvert ble det til at jeg sa jeg ville prøve å støtte henne så godt jeg kunne, og hun hadde full forståelse for at jeg ikke klarte å "synes synd på henne". To dager etter på spontanaborterte hun..... (noe hun da selvsagt var glad for, selv om det var en "smertefull opplevelse" som hun sa.) Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå