Gå til innhold

Er det urettferdig og dårlig gjort av meg??

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt like såret, forbanna og lei meg som deg....synes ikke du er noen dårlig venninne og ikke at du reagerer feil...!!!!

Jeg blir regelrett forbanna når voksne mennesker (som jeg regner med vet hvordan man blir gravide!!!!!) er så uansvarlige at de ikke bruker prevansjon når de vet at de ikke vil ha barn....og når de blir gravide bruker en så "lettvint" løsning som å ta abort...!!!!

Totalt uansvarlig, spør du meg...!!!! :evil:

Og jeg hadde faktisk valgt å ikke betro meg til en venninne som har vært igjennom det du har.....fordi jeg ikke ville såre..... :(

Selvsagt er det viktig at gode venninner kan betro seg til hverandre.....men ikke for enhver pris.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Har opplevd det samme selv og skjønner godt at du er forbanna !

Som venninne burde hun kanskje spurt deg hva du kom til å tenke dersom hun tok abort, hadde en annen venninne jeg,som spurte meg om dette. Skjønte jo da hvordan det var fatt med henne, og sa jeg skjønte det. Men det var litt annerledes da hun ble gravid MENS hun gikk på pillen.

Tror du må snakke med venninnen din om dette, hvis ikke blir det et evig gnagsår som bare svir og væsker litt. (Er tilhenger av å få ting ut av verden..........)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bare fortelle at jeg pratet ut med venninnen min, hvorpå jeg fortalte hvordan jeg følte situasjoen. Hun fortalte hun hadde angret på at hun hadde sagt det til meg på et slikt upassende tidspunkt, - så vi fikk snakket ut og greier. Etterhvert ble det til at jeg sa jeg ville prøve å støtte henne så godt jeg kunne, og hun hadde full forståelse for at jeg ikke klarte å "synes synd på henne".

To dager etter på spontanaborterte hun..... (noe hun da selvsagt var glad for, selv om det var en "smertefull opplevelse" som hun sa.)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...