Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Jeg har tenkt å prøve en ny frisør da jeg syns min frisør begynner å bli i trausteste laget. Hvilke frisørsalonger anbefaler dere i Stavanger/sandnes området?? De må være fllinke og trendy :) men samtidig flinke til å klippe frisyrer som passer til ens ansiktsform. Jeg har like lengder på håret som rekker meg til kjevebeinet. Jeg har ikke lyst til å klippe meg kort, men det må da kunne være noe annet kuult enn bare like lengder.....

Tusen takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Gå til Nikita på Kvadrat, og spør etter Andrea eller Tonje :)

Lykke til!

Skrevet

Hilde på Chess på Breitorget er veldig flink!

Skrevet

Jeg er alltid superfornøyd med Kick. Kjenner også flere som er trofast kunde der. Har prøvd to stk., og foretrekker Veronika.

Skrevet

trådstarter her, jeg går ut fra at det er KICK i øvre holmegate du mener? :) ja jeg har kjempelyst til å prøve den! hva er prisene der?

Gjest gloria
Skrevet

jeg liker godt modern design.

kick styla håret mitt en gang da, og det ble utrolig tøft!

ellers: aldri prøv hair & there - bare vonde minner derfra.

Skrevet

På Håret i langgata i Sandnes, der jobbet ei som heter Gunn. Hun var bare magisk med håret mitt, og jeg pleier aldri være fornøyd med hårklippen.

Heldigvis har jeg klart å finne ei sånn en her i Bergen også! Men det ble en del prøving og feiling i starten.... ;)

Skrevet
trådstarter her, jeg går ut fra at det er KICK i øvre holmegate du mener? :) ja jeg har kjempelyst til å prøve den! hva er prisene der?

I Øvre Holmegate ja. Prisen for vanlig klipp er 490,-, mao. likt de fleste kjeder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...