Gå til innhold

Innredningstips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi maler kontoret vårt i Never/Cappuchino (er en annen tråd om dette her på HHH).

Vi skal legge valnøtt-laminat, ha hvitt skrivebord (ganske stort) og hvite bokhyller.

Nå trenger jeg noe spenstig!

Har en vegg på 170 som skal "fylles". Tenkte på en kul stol eller en sjeselong. Må ikke være dyrt, helst Ikea-priser.

Og hva skal jeg ha som gardiner? Siden det er kontor, må vi kunne stenge sola litt ute.

Idéer og linker mottas med stooooor takk! :blomst:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hva med persienner i sølv/aluminiumsfarge? Det matcher jo pc-skjermer og sånt og ser som regel veldig stilig ut.

Skrevet (endret)

hvis du skal ha stol eller sjeselong ville jeg hatt med litt farge på, samme med gardinene. Iallefall et blikkfang. Ellers kan det bli veldig sterilt inne på kontorer synes jeg.(nå vet ikke jeg hva slags kontor du går for heller da.. stramt, litt koselig etc.. ) Persienner er også veldig fint og praktisk ja. :)

Endret av Malia
Skrevet

Hvis det var mitt kontor ville jeg hatt persienner i vinduene (hvite/alu/likt gulv). IKKE gardiner (personlig liker jeg det ikke). Ville funnet en kul knæsj farge til en stol og kanskje et kult lite bord(glass/plast/alu/hvitt).. Ville pyntet litt med blomstervaser i samme farge(glass), en kul lampe (farget skjerm?).. Litt kule kontorting. Man finner jo mye kult og billig på ikea.. :) kanskje en rund matte i en farge?

Skrevet

Gode tips! :Nikke:

Persienner i sølv matcher skjermen - kjempelurt!

Vil at kontoret skal være stilig, men samtidig litt koselig, siden jeg er der mye. ;)

Har lyst på en stol e.l. med farger. Men får man brukt den? Vi har masse bøker der inne, så det kan bli en lesestol. :)

Skrevet

Har du plass til en enkeltseng der inne? Da kunne det fungert som gjesterom og/eller lesekrok. Legg på et fint sengeteppe og tilsett drøssevis av puter. Da kan du variere fargene som du vil.

Jeg ville nok hatt gardiner på et kontor. Kjedelig å jobbe med sola i øynene. Persienner er rimelige. Liftgardiner er også greit.

Skrevet

Vi har hatt seng der inne, men det vil vi ikke ha nå. Vil ikke ha gjesterom rett ved siden av vårt rom. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Kjøp deg en behagelig lenestol så du får en lesekrok :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med noen stilige panelgardiner i en knæsj farge, og en nøytral farget sofa, stol, eller sjeselongsofa med noen knæsje puter som matcher? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...