Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte kjøkkenskap fra Ikea for over halvannet år siden, beregnet noen mål feil og måtte bytte fra skuffer til skap med trådhyller på ett av skapene pga at skuffene ville kræsje med en dørkarm. Den aktuelle skapfronten jeg trengte hadde de selvfølgelig ikke inne når jeg kom med skuffene og skulle bytte... og etter det har det lissom blitt glemt. :rodme:

I et innfall i kveld fant jeg ut at jeg skulle ta meg en Ikeatur snart og ville sjekke om de hadde den inne eller om jeg måtte bestille, men jeg finner ikke den fronten på ikea.no :tristbla: Har de sluttet å føre Ståt Vanilje/Lysegul? Finner den på ikea.se da, der har de jo jammen web-shop også... men det går selvfølgelig ikke an å registrere seg med norsk adresse der. Noen som vet om jeg slipper unna kjøreturen til Gøteborg for en skapdørs skyld? Kan de bestille den til meg fra varehus i Oslo eller kan de sende fra Sverige hvis jeg ringer dem på dagtid?

Og visste dere at ikea.no fører 17 forskjellige fronter mot ikea.se sine 32? Snakk om forskjellsbehandling da!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Se IKEA katalogen din eller på varehuset. Når vi pusset opp kjøkkenet vårt fant vi det ikke på de norske internettsidene, kun på de svenske. Tror dette hang sammen med at vårt kjøkken ikke var lagervare, men måtte bestilles...

Gjest Gjesta
Skrevet

Mitt kjøkken finnes ikke på nett eller i katalogene, men det er forsatt i butikkene.. Men du kan jo ringe din nærmeste IKEA og høre?

Gjest Gjesta
Skrevet

Du kan få din Ikea til å bestille det fra sverige til deg, og frakten er 210 kroner ;)

Skrevet

Tidligere i år stod det hos "vår" IKEA (Bergen) at vanilje skulle gå ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...