Millis Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Får du skoene raskt? Hva blir det i toll, tollbehandling og shipping og mva osv.... Bra sko? Synes de hadde mange fine der og har lyst å bestille!
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Har ikke bestillt derfra, men alt du trenger å vite står jo på siden... Legg varene i handlekurv, velg "international checkout" og så får du all informasjon om hvilke valg du har, hva de forskjellige sendemetodene koster og hva de inkluderer. (Mulig jeg er sær men synes det er merkelig at folk velger å spørre en norsk forumside om sånt i stedet for å lese informasjonen fra butikken...)
Millis Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Har ikke bestillt derfra, men alt du trenger å vite står jo på siden... Legg varene i handlekurv, velg "international checkout" og så får du all informasjon om hvilke valg du har, hva de forskjellige sendemetodene koster og hva de inkluderer. (Mulig jeg er sær men synes det er merkelig at folk velger å spørre en norsk forumside om sånt i stedet for å lese informasjonen fra butikken...) ← Hvis jeg må forklare hvorfor jeg spør så må jeg.... Jeg kan selvfølgelig lese og jeg snakker også flytende engelsk. Men en ting er hva som står og en annen ting er om det er fulgt opp i REAL LIFE. Så jeg er interessert i erfaringer, ikke en bruksanvisning. I tillegg spør jeg om det er bra sko og om de ankommer raskt! Og det kan man HELLER ikke se ut i fra siden. See!!!!!!? Endret 28. juni 2006 av Millis
Gjest Gjest_Månestråle_* Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har bestilt sko derfra og er veldig fornøyd. Kjøpte et par støvletter av merket EXCHANGE i vinter - superfornøyd. Så et par sandaler fra Merell og et par sneakers fra TSUBO, disse har jeg nettopp fått men er så langt fornøyd. Jeg fikk dem sendt til en venn i USA som tok dem med til Norge for meg. Derfor vet jeg ikke med toll, shipping osv.... Ergo; jeg fikk veldig bra sko til en meget rimelig penge!!
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 De selger jo mange forskjellige merker, så om skoene er bra er jo umulig å svare på. Moms og toll er det samme som med andre varer, satser finner du på www.toll.no eller i utallige tråder her på forumet. Shipping ser du når du sjekker ut.
Millis Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2006 De selger jo mange forskjellige merker, så om skoene er bra er jo umulig å svare på. Moms og toll er det samme som med andre varer, satser finner du på www.toll.no eller i utallige tråder her på forumet. Shipping ser du når du sjekker ut. ← "dån" I rest my case. Jeg er ute etter erfaringer med nettstedet. ERFARINGER!
Millis Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2006 Litt sint i dag..? ← Bare drittlei av folk saboterer tråder....
Sin Skrevet 28. juni 2006 #9 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Får du skoene raskt? Hva blir det i toll, tollbehandling og shipping og mva osv.... Bra sko? Synes de hadde mange fine der og har lyst å bestille! ← WOW, beklager så mye du!! Syntes så tydelig at du spurte om andre ting også i det første innlegget ditt.... (Gjest i sted). Endret 28. juni 2006 av Sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå