Gå til innhold

Farlig å kjøpe piratkopier

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Det var du selv som sa at du ville ha "merkeløse" briller, var det ikke?

For meg kan du gjøre hva du vil, jeg fatter bare ikke at det er noe å lage sånn oppstyr for, med mindre du har lite annet å ta deg til, da...

Ja, som sagt (dette var vist j*** vanskelig for enklelte å forstå!!) har jeg ingen interesse av merker og vil bare ha "vanlige billige ting" (f.eks solbriller)

Hvordan i alle dager skal jeg kunne skille "merkekopiene" fra "vanlig billigskrot"??

Det er det jeg ikke er i stand til.. (som eksempelet med okley-solbrillene viser... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Det er det jeg ikke er i stand til.. (som eksempelet med okley-solbrillene viser... )

Det heter vel strengt tatt Oakly - gjør det ikke...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det heter vel strengt tatt Oakly - gjør det ikke...?  :ler:

Jeg vet ikke hvordan det staves, for jeg ante ikke inntil for en uke siden at det var et merke med det navnet. Og jeg hadde virkelig ikke noen ide om at solbrillene jeg hadde kjøpt meg billig på ferie var en kopi av noe som helst.. Jeg ville bare ha meg noen billige solbriller, jeg..

Synes det er blitt helt håpløst når man ikke kan kjøpe seg billige ting lengere av redsel for at det skal være en kopie av noe..

Jeg har som sagt ingen interesse av at solbrillene jeg kjøper skal være en merke-kopi, men hvordan i alle dager skal jeg unngå det og samtidig få meg billige solbriller..

(dette gjelder self alle andre aktuelle varer også.. bruker bare solbriller som eks siden det var så aktuelt for meg nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...