Juli-79 Skrevet 19. desember 2002 #1 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg var nett inne på den siden med graviditetskalender. Tastet der inn når jeg hadde siste mens første dag, og der fant jeg ut alt fra når "befruktning" hadde skjedd (dersom jeg hadde vært gravid) til fosteres mest sårbare periode, termin ol. Befruktining skulle ha skjedd 22.12, så da er det vel bare å holde sengen i helgen da Noen som har noen formening om dette. Måtte bare lufte tanken jeg, det er no vertfall lettere å gjøre dette en å tempe ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2002 #2 Del Skrevet 20. desember 2002 Vel det kan da ikke skade å prøve.... men som oftes er denne utregningen slik: Siste mensurasjons første dag + 7 - 3 mnd. Så skal man bruke "gammel" lærdom kommer jo ikke eggløsningen før etter ca 14 dager. Men som sagt, det skader jo ikke å prøve. Er jo gøy det også :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #3 Del Skrevet 21. desember 2002 Vi tok eggløsningstest for å være på den sikre siden. Det var full klaff på første forsøk....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå