Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har et tips til dere som ønsker å gå ned i vekt. Dette er noe som har funket for meg, men aner så klart ikke hva slags effekt det har på dere. Jeg har badekar, og har tatt "vannøvelser" i dette hver kveld..."sykling" med bena, "svømming" med armene, og situps med magen. "syklingen" har jeg gjort ca. 20 min hver kveld. Ville bare dele dette
Gjest Chantal Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Hvordan fikser du å ta øvelser i et badekar? :klø:
Gjest trådstarter'n Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Hehe...hørtes trangt ut sikkert ja. Nei...jeg har skaffet meg noen teknikker. Men nå skal det jo sies at jeg er lita også da (156 høy bare..)
Angelfairy Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 jeg er 157.. hehe.. men det er fortsatt trangt i badekaret mitt da. fordi det bare er 150 langt.... hehe
Gjest trådstarter'n Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 jeg er 157.. hehe.. men det er fortsatt trangt i badekaret mitt da. fordi det bare er 150 langt.... hehe ← Ja...det kommer jo litt ann på str. Mitt er 160, så da går det greit
Gjest Chantal Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Jeg skjønner at dette er kødd, men allikevel ser jeg det for meg.
Gjest trådstarter'n Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Det er faktisk ikke kødd, men jeg skjønner jo så klart hvorfor det virker sånn. Det virker jo bare dumt. Det er bare tilfeldig at jeg fant ut at det hjalp på vektnedgang...Jeg var syk, og fikk ikke lov av legene å trene noe særlig egentlig, men prøvde noen øvelser i badekaret og fant ut at det funka ganske greit for meg
Gjest lysegul Skrevet 28. juni 2006 #8 Skrevet 28. juni 2006 Synd jeg ikke har badekar Men hvrfor er liksom "sykling" med beina i badekar bedre enn i senga f.eks?
c",) Skrevet 28. juni 2006 #9 Skrevet 28. juni 2006 Synd jeg ikke har badekar Men hvrfor er liksom "sykling" med beina i badekar bedre enn i senga f.eks? ← Vannet gir litt motstand?
Gjest Grønn Frosk Skrevet 28. juni 2006 #10 Skrevet 28. juni 2006 Uff... nå fikk jeg bare lyst på badekar. Vi hat knøttelite bad i leiligheten, så jeg får ikke plass uansett. Og jeg vil ha
afr0dite Skrevet 29. juni 2006 #12 Skrevet 29. juni 2006 Det er faktisk ikke kødd, men jeg skjønner jo så klart hvorfor det virker sånn. Det virker jo bare dumt. Det er bare tilfeldig at jeg fant ut at det hjalp på vektnedgang...Jeg var syk, og fikk ikke lov av legene å trene noe særlig egentlig, men prøvde noen øvelser i badekaret og fant ut at det funka ganske greit for meg ← Hvordan vet du at det var badekarsyklingen som fikk deg til å gå ned i vekt? Hvis du har vært syk, er det jo ikke uvanlig å tape noen kilo som følge av det. Eller kanskje du har begynt å spise bedre uten å tenke på det. Eller spise til fastere tider. Jevn døgnrytme. Alle disse tingene er avgjørende. Ikke meningen å være gledesdreper, altså, men du kan jo ikke vite om det var det som gjorde det! Synes det høres litt rart ut at man skal gå ned mange kilo av å sykle i et badekar... :klø: Uansett, gratulerer og håper du er blitt frisk igjen! :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå