Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Jeg skal slutte i min nåværende jobb og vil gjerne kjøpe en liten gave til en kollega jeg har jobbet mye sammen med og som har blitt en god venn. Hun er glad i bøker, og jeg tenkte å fine ei bok om vennskap/relasjoner. Ikke ei vanlig skjønnlitterær bok, men noe annet...noen som har forlsag??
Nitha Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Hvorfor ikke skjønnlitterært, hvis det er ei god bok. Jeg gir gjerne bort "Bienes hemmelige liv" fordi den er fantastisk velformulert og ga meg en god følelse, og jeg håper selvsagt det samme for den jeg gir den bort til. Den handler også om vennskap/relasjoner. Men hvis hun er glad i bøker har kun kanskje fått med seg den selv? Fru Nitha
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Hvorfor ikke skjønnlitterært, hvis det er ei god bok. Jeg gir gjerne bort "Bienes hemmelige liv" fordi den er fantastisk velformulert og ga meg en god følelse, og jeg håper selvsagt det samme for den jeg gir den bort til. Den handler også om vennskap/relasjoner. Men hvis hun er glad i bøker har kun kanskje fått med seg den selv? Fru Nitha ← Enig med deg i at det er ei nydelig bok, men jeg vet at hun har lest den. Jeg fikk ei skjønnlitterær bok av henne nettopp. Tenkte derfor å ikke gi akkurat det samme tilbake...
Wonders Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Nå regner jeg med du kjenner henne godt, så det blir ikke tatt ille opp, så hva med denne Veien til mannens hjerte av dansken Martin Østergaard http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...d=130240&rom=MP Denne boken burde være pensum på alle videregående skoler
fuerza Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Denne er skikkelig skjønn. Fine og artige dyrebilder som illustrerer ulike sider av et vennskap. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...=1508033&rom=MP
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Jeg vil anbefale Måken Jonathan av Bach. Søt, liten bok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå