AnLin Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Hei! Noen her som har vært borti merket Philosophy? Surfet litt rundt her om dagen og kom over en pakke, som het "bride to be" (passer meg siden jeg gifter meg om halvannen uke.. ) med "purity" ansiktsvask, "hope in a jar" ansiktskrem og andre produkter. Liker godt ansiktskremen, men shampoo og balsamen funket ikke på mitt hår hvertfall.. Det står at spesielt denne ansiktskremen deres er en mirakelkur som er anbefalt av hudpleiere og plastisk kirurger og selvsagt kjendiser.. Aner ikke om dette stemmer.. Noen som har hørt noe om dette?
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Det er i hvertfall et merke som er veldig pop, ettersom jeg har forstått. Ang. effekten, kan jeg ikke si noe konstruktivt, men jeg kunne tenkt meg å kjøpe dusjsåper og bodylotion derfra.
AnLin Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2006 men pop er jo bra hvertfall, da . pakka het forresten "here comes the bride" og ikke bride to be, men det spiller vel ingen rolle kanskje...hehe
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Navnene på produktene er nok til å få meg hekta, i hvertfall. Men jeg er en sucker for tøffe produktnavn.
Gjest getty Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Tja...jeg følte sjeldent behovet for å kjøpe ting fra det merket etterhvert. Kule navn, og interessante lukter..men jeg ble aldri spesielt imponert. Hold deg i hvert fall unna 3-i-1 produktene deres, de er forferdelige.
Rosenrød Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har lyst til å teste ut noe fra dette merket i sommer, noen anbefalinger?
Gjest itla Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Britiske Glamour anbefaler følgende Philosophy-produkter: BLEMISH BUSTERS Philosophy On A Clear Day, £16 BATH PRODUCTS Philosophy Amazing Grace, £18 NIGHT TREATMENTS Philosophy Help Me, £38 Selv har jeg On A Clear Day, og er veldig fornøyd med den, ihvertfall...
AnLin Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har nå brukt ansiktsvasken "purity" og ansiktskremen "hope in a jar" en stund og synes huden er blitt veldig klar og fin.. Mulig det er flaks, men veldig glad for det, siden bryllupet er til lørdag..
Zest Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Navnene på produktene er nok til å få meg hekta, i hvertfall. Men jeg er en sucker for tøffe produktnavn. ← (Sånn btw, har ikke prøvd Philosophy nemlig) Da burde du prøve neglelakkene fra Essie. Jeg er helt hekta jeg, så mange freshe farger, og DE navnene da! Mine favoritter for øyeblikket er Need a Vacation, Lifesaver, Fed Up og Chips no Potatoes.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 (Sånn btw, har ikke prøvd Philosophy nemlig) Da burde du prøve neglelakkene fra Essie. Jeg er helt hekta jeg, så mange freshe farger, og DE navnene da! Mine favoritter for øyeblikket er Need a Vacation, Lifesaver, Fed Up og Chips no Potatoes. ← Apropos morsomme navn, så leste jeg om ei som hadde kjøpt en grønnglittrende øyenskygge fra Make up store som het "Dramaqueen on the loose". Det høres ut som den kan passe utmerket til meg... 1
mee mee Skrevet 6. juli 2006 #11 Skrevet 6. juli 2006 Hei! Noen her som har vært borti merket Philosophy? ← hvor får man kjøt dette merket?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #12 Skrevet 22. april 2012 Ser at dette er en 6 år gammel tråd, men lurte på om noen KG'ere der ute har noen erfaringer med philisophys produkter? Skal en tur til USA om ikke lenge, og vurderer å kjøpe et par av ansiktsproduktene deres :D
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #14 Skrevet 22. april 2012 Jeg er veldig fornøyd med ansiktsvasken deres. Har prøvd dusjsåpene også, de lukter veldig godt og er gode og drøye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå