Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Hva har dere i håret for å holde luggen akkurat der dere ønsker? Jeg har skrålugg, men den ligger sjeldent til skrå fordi jeg ikke har et godt produkt til å få til dette. Noen å anbefale?
Bellanice Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har ikke lugg akkurat nå, men jeg har hatt. Da brukte jeg blant annet denne, Rough Paste fra Redken. Bruker den ennå, holder bra.
Miracl3 Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg hadde lugg for noen månder siden. Var mye styr syntes jeg. Brukte rettetang og voks fra redken.
Rio Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Jeg er kjapp meg å "legge" luggen etter jeg har dusjet, slik at den tørker på skrå. Når håret er tørt har jeg oppi litt spraybasert gelevoks, ellernoe, og en del hårspray. Funker helt greit og blir ikke stivt. Jeg har sideskill på hele håret, og gjør det samme med håret bakover også, det er oppklipt og hører naturlig sammen med skråluggen. Elendig å forklare hår!
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har lang (til haken) skrålugg, og bruker ca. en bøtte hårspray for å holde luggen på plass. Paste osv funker dårlig, for det blir for mykt og fettete. Det jeg liker best, er Creative Styler fra Nikita; det er en litt stiv gele med perleglans.
Gjest 2324 Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Er det noen som har et bilde av en skrålugg? Synes det høres så stilig ut, men vet ikke helt hvordan det ser ut.
Gjest Hufsa Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Er det noen som har et bilde av en skrålugg? Synes det høres så stilig ut, men vet ikke helt hvordan det ser ut. ← Det samme gjorde jeg..jeg har nemlig alt like langt, og det høres flott ut med skrålugg.
Gjest Chantal Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Jeg legger den der jeg vil ha den etter vask, og da holder den seg der.
Gjest Chantal Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Er det noen som har et bilde av en skrålugg? Synes det høres så stilig ut, men vet ikke helt hvordan det ser ut. ← Noe sånt: Link.
Gjest StoreSky Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Ikke det jeg tenker på med skrålugg...jeg tenker på en LUGG som er klippet skrått. Hun der på bildet har like langt hår over det hele.
Gjest splæsj Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 Vanligvis ingenting, hvis ikke jeg vil gjøre noe spesielt ut av den, da bruker jeg gele og spray.
Gjest StoreSky Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 http://i15.photobucket.com/albums/a354/jun...swotvmobile.jpg Litt skrålugg.
Gjest StoreSky Skrevet 27. juni 2006 #14 Skrevet 27. juni 2006 Glemte å svare på TS sitt spørsmål. Har skrålugg, kort hår. Bruker en eller annen paste fra H&M. Og litt hårspray når jeg vil at den skal holde ekstra bra. Ellers pleier jeg å sette spenner i panneluggen når det er vått for å vri den riktig vei.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. juni 2006 #16 Skrevet 27. juni 2006 Luggen min er egentlig klippet som skrålugg, men nå som den har vokst har jeg den bak ørene (latskap). Ellers bruker jeg hårspray, den fra High Hair. Har en hvirvel i luggen som til tider plager vettet av meg
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #17 Skrevet 27. juni 2006 Jeg klikket så på min skrålugg at jeg lagde en babydreadlock av den. Passer meg fint.
Gjest tita Skrevet 28. juni 2006 #18 Skrevet 28. juni 2006 Luggen min er egentlig klippet som skrålugg, men nå som den har vokst har jeg den bak ørene (latskap). Ellers bruker jeg hårspray, den fra High Hair. Har en hvirvel i luggen som til tider plager vettet av meg ← me too! uansett hva jeg bruker av produkter stikker den krølldrittsaken opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå