Gå til innhold

Både slør og tiara? Eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurte på om dereskal ha slør eller tiara,eller begge deler, og om det er vanlig å bruke begge deler? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde både slør og tiara til tross for mitt korte hår. Jeg var kjempefornøyd med det, så om man vil ha begge deler eller ei er smak og behag. Nå hadde jeg en liten tiara og et slør som stod i stil til smykkene mine også.

Skrevet

Jeg skal også ha begge deler. Har en enkel tiara og syns det ble fint :)

Skrevet

Jeg skulle ha både slør(3 meter) og tiara, og hadde med meg begge deler på prøvetimen hos frisøren. Der fant vi ut at tiaraen ble helt feil, og i stedet lagde frisøren og slags tiara av gull/glitter streng som hun festet i håret med noen perler. Det ble jeg kjempefornøyd med.

Det jeg vil frem til er at en må bare velge selv hva som passer en, jeg hadde heldigvis en ærlig frisør. Fikk byttet inn igjen tiaraen også :D

Skrevet

Jeg skal ikke ha noen av delene! Har veeeldig langt hår, så jeg tenkte å la det fungere som "slør" .

Tenkte en stund på tiara..men det blir ikke helt meg...det må heller bli noen enkle perler her og der...eller et slags hårsmykke tror jeg... Er litt fascinert av det hårsmykket Liv Tyler bar i Ringenes Herre...har litt lyst på noe slikt!

Det som er viktig er at du prøver deg frem og ser hva som kler deg, gjør gjerne som Cilla sier, og prøv sammen med frisøren du skal bruke, de har peiling!

Lykke til!! :D

Skrevet

Jeg hadde bare tiaa - og noe perler - og fikk masse skryt!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal ha begge deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...