Gjest gjesta Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Etter en tid med sykdom og sykehus opphold, har jeg "revna ut" som jeg kaller det. Har lagt på meg litt og det er en stor sjanse for at jeg ikke greier å få det bort før jeg skal gifte meg om 3 uker til.... Jeg må være litt forsiktig i tiden fremover for å i det hele tatt få lov å reise til usa for å gifte oss.... Jeg er sååååå lei meg akkurat nå... hadde jo fått meg drømme kjolen jo. Har ikke så mye penger igjen for vi sparer til turen enda så jeg har ikke mye penger til ny kjole. rekker ikke å få solgt den jeg har. Hørte her tidligere at man kan kjøpe brudekjoler i salonger billig? alså kjoler som er leigd ut noen ganger for så å selges... Skal jeg ta en tur innom brudesalongene i byen ? Et annet alternativ er jo å leige brudekjolen i las vegas, men jeg har vært innom en del gallerier som butikkene har i las vegas og for meg virker det som om de har dårlig smak på kjoler. for jeg fant ingen jeg likte. Men dette er jo kanskje bare et utvalg? Har de maggie sottero, demetrios, st.patric kjoler i usa også?(uvitende) uff....... jeg elsker kjolen min og er såååååå lei meg akkurat nå... 2 uker før vi drar til usa...
Bellanice Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Det er ikke noe mulighet for å få sydd ut kjolen da? Hvis ikke, så har de mange mange kjoler og alle de merke du nevnte i USA. Og ikke minst, så koster de mye mindre der borte. Jeg fant en kjole her i Norge, og kjøpte den til en tredel av prisen i USA. Lykke til og håper det ordner seg
Gjest gjesta Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Tusen takk for svar.Det var godt å høre at man kan finne fine kjoler også i usa:) Kjolen er ikke kjøpt her i norge og salongene i nærheten av meg ville ikke sy på den for de førte ikke merket. (Det vil si, de ville men det ville koste meg dyrt pga ukjent merke) De hadde og ikke tid til å få den ferdig til jeg reiser.
prinsessa Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Se under skredder/sydame på gule sider, de kan sikkert hjelpe deg!
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Brudekjoler lages gjerne med litt "søm-monn" slik at det er mulig å legge de ut/opp/ned/inn. så ta kontakt med en skredder og hør om det er mulig.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #6 Skrevet 1. juli 2006 Ta den med til en sydame. Kjoler kan somregel syes ut og inn 2 str. Prøv - fort deg!!!! Lykke til
Gjest gjesta Skrevet 1. juli 2006 #7 Skrevet 1. juli 2006 Tusen takk for svar. Jeg har kontaktet en syerske i nærområde, hun skulle se på det men da så hun at den kunne max bli sydd iut en str. Jeg har lagt på meg en del kilo så måtte nok ha sydd den ut flere str skulle den ha passet meg... jeg har fått beskjed av legen at nå er ikke tiden å slanke meg:( må være forsiktig og ikke trene.. MEN jeg kan jo snu dette til det positive: Jeg får vel sikkert solgt kjolen, og det finnes sikkert mange fine i las vegas. De har kanskje til og med bedre utvalg enn jeg har sett:) Litt stas å lete etter kjole i las vegas da:)
kitekatt Skrevet 3. juli 2006 #8 Skrevet 3. juli 2006 Hvis du bor i eller nær Oslo, ta kontakt med http://www.goddess.no/ Hun sydde ut kjolen til forloveren min en hel masse, dvs, hun la inn snørerygg på den. Kjempeflink dame! Og rimelig!
*Emma* Skrevet 3. juli 2006 #9 Skrevet 3. juli 2006 Jeg kjøpte kjole som har vært leiekjole...men det er visstnok en av Maggie Sotteros DYRESTE modeller så selvom den ikke varny betalte jeg 10.900kr for den. (Den koster 18.900 om jeg skulle hatt ny...) men du finner garantert en billigere MS kjole enn den altså. Håper det løser seg
Annie Skrevet 3. juli 2006 #10 Skrevet 3. juli 2006 HAr ikke noe mer fornuftig å si enn: LYKKE TIL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå