Tusenfryd Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Noen som vet hvilke sanger dette er? Den som går på TV3 egenreklame for sommerfilmer "I sing a lovesong for you, baby" også reklamen for Comfort, er det en del av en "ordentlig" sang, eller er det bare en reklamesangsnutt? Noen som vet?
Catzy Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Aner ikke, men liker også Comfort-sangen. Kanskje du kan sende en e-post til markedsavdelingen til Comfort-produsenten og til TV3-produsentene og spørre dem? Catzy
Tusenfryd Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2006 Jepp, shall do, men TV3 siden var nede i går da jeg skulle gjøre akkurat det. Prøver igjen
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2006 #6 Skrevet 1. juli 2006 Jeg vil tro at comfort sangen kun er laget til reklamen. Jeg liker den også Ellers så vet jeg ikke hva den andre heter...
Aster Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Sangen i "Sommerfilmreklamen" blir sunget av Candi Staton. http://www.candi-staton.com/ Så tilfeldigvis navnet hennes i selve reklamen.
Tusenfryd Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2006 Ja, det så jeg også. Er første gangen de legger inn navnet på artisten, så det er nok mange som har lurt på det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå