-Fisken- Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 http://www.kondomeriet-direkte.no/stat/fil...t.asp?ProdID=87
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Ja - jeg har min andre av samme typen. Den første ble utslitt.. Funker veldig bra, og er fin å ha med sammen med partneren. Lurer den av og til frem når typen tar meg bakfra, og da er det Oh Heaven i heimen. Kjøp den som er vanntett! IdaCra
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Ser klin lik ut WaterDancer som som jeg har, bortsett fra at WD er blå. Og WD kan jeg anbefale Så tror nok kondomeriets sin er ok.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Ja - jeg har min andre av samme typen. Den første ble utslitt.. IdaCra ← Jasså du. Den så søt ut! Må prøves. Nå som skattepengene har kommet kan jeg hamstre.
Yme Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Enda et bevis på at gud er mer glad i gutter! Vi er født med alt vi trenger
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Enda et bevis på at gud er mer glad i gutter! Vi er født med alt vi trenger ← (Du forfølger meg i alle tråder, ser du det?) Men det er nå en gang sånn at dere har sex med samme greie som dere tisser med! Hah. Så ekle er ikke vi. Vi har clitoris kun for å ha det digg vi, tenk!
Cognizance Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Enda et bevis på at gud er mer glad i gutter! Vi er født med alt vi trenger ← ... du vet at sexbutikker har egen hylle med leketøy for menn?
Yme Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 (Du forfølger meg i alle tråder, ser du det?) ← Jeg gjør det med vilje. Men det er nå en gang sånn at dere har sex med samme greie som dere tisser med! Hah. Så ekle er ikke vi. Vi har clitoris kun for å ha det digg vi, tenk! ← Er det vi som er ekle?? Det er dere som vil ha pisserøret vårt inni dere
Yme Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 ... du vet at sexbutikker har egen hylle med leketøy for menn? ← Ja, okei, så siden vi har enda fler valgmuligheter enn jeg nevnte først, så tar jeg feil, mener du?
Gjest 2324 Skrevet 28. juni 2006 #10 Skrevet 28. juni 2006 Den så spennende ut. Tror jeg skal invistere i en slik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå