Gå til innhold

One nigt....

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer på om det er noen der ute som har fått noe positivt ut av et one night stand.

Er single og det har skjedd men synes jeg bare sitter igjen med anger etterpå.

Føler meg liksom litt skitten og angrer.

En gang ga jeg også telefonnummeret mitt og da han ringte ble jeg nesten kvalm. Må si at det var en del alkehol i bildet alle ganger eller så hadde jeg ikke gjort det men er det normalt å føle sånn.

Treffer jeg en jeg virkelig liker gjør jeg ikke det, da mister jeg interessen etterpå.

Jeg er medlem men velger å være anonym nå.

Noen vil kanskje tenke at dette er en typisk mannegreie men jeg er en jente på 28 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er menn og så er der menn... Noen av dem blir med deg hjem og p**** og behandler deg temmelig respektløst neste dag icon_frown.gif , som slenger kondomet under sofaen og sniker seg ut men du sover eller liknende...

Men så finner du en av de goe icon_smile.gif , en av dem som er snille og greie og ømme og "kjerlige", selv om det kun er en one-night... En sånn som får frem smilet ditt, når du tenker tilbake på det. Har blitt flinkere til å finne dem icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Ellers har eg nå gått over til faste elskere, mye tryggere, bedre sex og man slipper stresset med å finne dem... icon_biggrin.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Katta!

Hvordan finner man faste elskere uten at det blir konflikter ut av det eller uten at han har et forhold.

Vil ikke være grunnen til utroskap og vil heller ikke ha fast forhold nå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei anonym

Jeg er også medlem, men velger her å være anonym.

Min ex og jeg ble kjærester etter en one-night stand, og var sammen ganske lenge. Vi hadde det kjempefint, og spenningen var på topp hele tiden. Det var og er faktisk min eneste one-night. Ganske spesielt at den endte sånn egentlig. Det pleier jo som regel å være omvendt, at gutta stikker.

Elskere aner jeg ikke hvor og hvordan du finner, dessverre...

Hilsen Maglite

Skrevet

Så lenge som du ikke er interressert i et fast forhold, skulle det ikke være et stort problem å finne en elsker. Finnes en masse single menn derute, som kun vil ha en elskerinne icon_smile.gif

Finner som regel mine vha one night stands. Sjekker opp eller blir sjekket opp på byen, HAR SEX DEN FØRSTE KVELDEN!!!, gjør meg skikkelig umake og forteller at eg ikke er interressert i noe fast. Virker vel på gutta som den beintøffe jenta, som vet hva eg vil og absolut ikke trenger dem til annet enn sex???

Sex den første kvelden gjør et eller annet med dem, slik at de ofte slutter å tenke på deg som potensiell kjæreste??? tror eg. Samtidig finner du ut, om du tenner på han.

Nå høres det kanskje veldig planlagt ut, er ikke det altså, som regel skjer det bare av seg selv. Mitt problem er som regel, at eg blir glad i dem icon_frown.gif Men den siste var et funn, tente på han, flink i senga og på et eller annet vis var han BARE IKKE kjæreste-materiell, var litt for ufordragelig. icon_biggrin.gif

Lykke til med letingen

Skrevet

Har aldri følt meg skitten etter one night stands! Jeg tror at man må legge vekk den ideen om kjærlighet som mange jenter har når man skal ha en one night stand. Se på det som ren moro som varer en kort stund, ikke en mulig begynnelse til noe annet! Jeg må innrømme at jeg liker å være den som sier hadet og går. Da slipper man nemlig den eventuelle følelsen av å bli forlatt... Du må fortelle deg selv om at det ikke er du som blir brukt, men dere som bruker hverandre! Men det er også slik at man ikke kan styre seg selv til å føle ting.

Amarone

• Liker 3
Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer EGENTLIG på hvor mange som glemmer kondomet jeg... Sikkert veldig mange som er helt drita. Og våkner opp med kjønnsykdom og graviditet. Jeg syntest One Night Stand er oppskrytt og det er respektløst for din egen kropp. Som vanlig så eier du ikke hemninger når du sier "ja, hva tid skulle vi p*** da?"

Skrevet

Jeg hadde endel one night stands når jeg var yngre og singel. Hadde ikke lyst på partner, men skjønte ikke hvorfor jeg ikke skulle ha sex når jeg traff en jeg hadde lyst på og som hadde lyst på meg!

Jeg hadde maaange one night stands! Og det er kun to av dem jeg angrer på! Ene pga sykdom og hvordan det kom frem at jeg var smittet! den andre pga at det var mitt siste! Det ga meg ingenting, og jeg angret på at jeg ble med.

Ellers? Har hatt det mye moro med mine one night stands jeg! Har ALDRI følt at jeg har blitt utnyttet i noe større grad en jeg har utnyttet mannen! Vi ville begge ha uforpliktende sex, og fikk det! hvorfor skal jeg føle meg utnyttet?

Også har jeg lært noe som andre (de som fordømmer meg for å ha hatt mye o.n.s?) ikke har lært!!

DET ER IKKE VERD DET Å HOPPE TIL SENGS MED EN FREMMED PÅ BYEN FORDI HAN VIRKER MER SPENNENDE EN KJÆRESTEN!!!

Han ER ikke mer spennende! Mine o.n.s. har gjort at jeg ikke i verden ville vært utro pga fyll eller en fuktig kveld på byen eller på firmafest! Noe impulsivt med en annen mann er uaktuelt, nettop fordi jeg VET hvordan det føles. Jeg VET at det ikke vil gi meg noe mer.

Det er ihvertfall mine erfaringer.

12

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

One Night Stand.

Sikkert mye som kan sies på det området..

Er enguttmann på 22 år..

Har vært borti etpar tilfeller av ONS, og for min del var det egentlig helt greit, jeg er ikke typen som liker å gjøre d mere enn nødvendig..men om 2 mennesker med samme holdning til ONS møtes ser ikke jeg noe galt i et lite øyeblikk med morro.. MEN om ikke begge parter er enige om at dette bare er for nytelsens skyld.. da går d gjerne galt.. Her må man enten prøve seg fram så man lærer seg se de rette tegna på hva som kommer til å skje eller bare gi pokker og satse på en god gammeldags kjæreste som du vil satse litt på.. Kondom er kjekt å ha uansett hvilke planer du har for kvelden! =))

Ha en fortreffelig påske allesammen.. denna gutten skal på hytta med dama!

Hilsen c0n

Skrevet

Aline... Du er en knopp icon_smile.gif Som å høre meg selv icon_biggrin.gif

Angrer ikke på mine ons hellere selv om ikke alle var like vellykkede, gøy å mimre litt av og til. Har nå rast fra meg, tror eg icon_wink.gif, men har ennå ikke funnet HAM, så eg forsøker å ha en fast elsker.

Ha det kjekt derute og go påske

Skrevet

Hei Katta.

Jeg har også rast fra meg, takket være min någet ville ungdomstid... icon_wink.gif

Har heller ikke funnet den rette, begynner jo å bli ganske så kresen etterhvert!! icon_smile.gif

Men mimring om alt og alle jeg har blitt kjent med og alle rare opplevelser som har skjedd meg... det er moro!

god påske til deg og alle andre!12

• Liker 1
  • 17 år senere...
Skrevet

Ville anbefalt å slutte hvis det er det du føler

Anonymkode: f76bc...084

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada. 😂 Det begynner å nærme seg 20 år siden spørsmålet ble stilt. 😂

Anonymkode: 80392...025

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada. 😂 Det begynner å nærme seg 20 år siden spørsmålet ble stilt. 😂

Anonymkode: 80392...025

Og, personen er ikke på forumet lengre. Så vil mest sannsynlig ikke lese svaret 😛 

Anonymkode: 83398...625

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søkte du det opp med samme skrivefeilen eller?  

Anonymkode: 93466...6f8

Skrevet

Vi har alle vært der. Skjelden at ons blir en lykkelig slutt, men det finnes unntak som selvsagt bekrefter regelen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...