Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Hei! har lyst til prøve å bli gravid på bryllupsreisen vår i august, men da skal jeg selfølgelig ha mensen, er det mulig å trikse litt med p-pillene, slik at jeg får eggløsning når jeg vil? (forskyve mensen med p.pillene vil jeg uansett gjøre for å slippe mensen) noen som vet noe om dette?
Malama Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg tolker det slik at du går på p-piller nå, og skal trikse emd dem for å slippe mens på bryllupsreisen, men skal slutte med dem til da slik at du kan begynne prøvingen. Du må vite en ting: Du kan på ingen måte styre eggløsningen pådenne måten. Du har ikke eggløsning når du gå på p-piller. Din første eggløsning etter pilleslutt kan du få bare noen få dager etter den siste pillen, eller det kan gå et par uker, eller et par måneder eller et halvt år, eller du kln trenge legehjelp for å få den i gang. Det normale er at det tar 3-6 måneder før syklusen er tilbake i sitt notmale gjenge fra før pillestart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå