Gå til innhold

hjelp, cognac glass

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
Men hvorfor skal du ha 80?

Tviler vel på at alle gjestene drikker det..... Iallefall samtidlig, og den som står i baren kan vel vaske hele tiden...

Nå blir cognacen vanligvis servert til kaffen. -Altså samtidig med kaffen. Det første som skjer når kakene blir servert.

Så ideen din hadde kanskje ikke vært så dum dersom det skulle være flere bordsetninger til kaffe. ;)

Skrevet

d e nettopp d som er. må ha alle samtidi. ihvertfall på første drinken. utover det minker det vel på behovene for glass regner jeg med.....

Skrevet

Så det er altså mulig å skrive to sider og 21 innlegg om 80 cognacglass...

Hvis det er et stort økonomisk problem å kjøpe 80 cognacglass til noen få kroner stykket, ville jeg nok lett ha droppet en eller flere sjokoladefontener. Sjokoladefontener tenker nok ikke folk over at de mangler, men å få servert dyrt brennevin i plastglass blir det noe "feil" over som selv den fjerneste og mest senile onkel kan finne på å reagere på...

Helt greit at sjokoladefontener er viktigere enn cognac for brudeparet, men da må man velge hvis man ikke har råd til begge deler!

Skrevet (endret)

heheeeeeeeeeeeeeee....... den va no bra krass egentli da...... :overrasket:

d e no berre for deg å hoppe over det innlegget da vell? eg har berre spørt om tips til fine rimlige glass til konjac. å so he ej forklart hva som her skjedd siden det er blitt et "problem". he ikkje bedt om at so og so mange må svare. det har jo alle sammen gjort av egen fri vilje?

Det verste er egentli at han som var lovt meg fulstendi lokale, med det jeg trengte, ikke sa ifra til meg på eget inntiativ. det var helt tilfeldi at jeg dobbeltsjekket egentli.

så om jeg ikke hadde spurt, hadde vi såtte der med cognac i plastglass.

vi kommer til å kjøpe ekte glass, men kommer ikke til å legge noe masse i det. det blir nokk de til 40 for 3, og vi kommer til å klare den utgifta også. :legrine:

å sjokoladefoss, er også en viktig inngrediens i dagen min ja, det stemmer. ;)

og sjokoladefossen var bestilt FØR vi fekk bestjed om konjac glassene :ironi:

Endret av lille my

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...