Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at mange her inne har signaturer hvor de siterer ting andre brukere av forumet har sagt om personen. Er det flere enn meg som synes det grenser til selvskryt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man ikke kan beskrive seg selv, er det jo greit å la andre gjøre det. Spesielt hvis det er morsomt sagt!

Gjest gjest1
Skrevet

Litt ekkelt er det. Men ikke eklere enn min signatur nå.

Skrevet
Litt ekkelt er det. Men ikke eklere enn min signatur nå.

:hoho:

Skrevet

Ja. Det er selvskryt, men siden når ble selvskryt en dårlig ting?

Skrevet

Siden alltid.

Skrevet
Siden alltid.

Så du foretrekker m.a.o at folk heller snakker nedsettende om seg selv? :ler:

Skrevet
;) Det finnes en mellomting, gjør det ikke?
Skrevet

Det vet nok du best selv tuji, så hva er mellomtingen? :)

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på det som selvskryt.

Og ja, selvskryt kan være bra. :)

Skrevet

Det er forskjell på selvskryt og å vise gode sider ved seg selv. Selvskryt er for meg et negativt ladet ord, som beskriver en "se så mye bedre/kulere/flinkere enn dere jeg er"-holdning.

Når noen har sitater som "Å du altså, Tuji, du er så fantastisk pen og klok, skulle ønske jeg var som deg", så kunne det like gjerne stått "Øyyyy, se på meg! Jeg er populær og pen, for det har xxx sagt!"

Gjest splæsj
Skrevet

Har ikke sett at noen har det. De jeg har sett som bruker sitater fra andre i signaturen har vært hyggelige sitater som jeg ofte er enig i.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Jeg har aldri sett på det som selvskryt...

Jeg tenker sånn at folk setter inn sitatene fordi de finner dem morsomme.. ikke for å skryte av seg selv... eller som litt humoristisk selvskryt..

"Du skal ikke tro du er noe".... er det dessverre mange som lever etter.

Endret av mysan
Gjest Chrizzy
Skrevet
Jeg ser at mange her inne har signaturer hvor de siterer ting andre brukere av forumet har sagt om personen. Er det flere enn meg som synes det grenser til selvskryt?

Nei :ler:

Det eneste jeg kan huske at noen har svart meg på lang tid er `så politisk korrekt vi skal være da`, det var ganske slående :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...