Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2002 #1 Skrevet 19. desember 2002 http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_...id=1193&plass=2 sånn sminke vil jeg ha! men hvordan gjør jeg dette på meg selv! snakker da om øyesminke!
AUF Skrevet 19. desember 2002 #2 Skrevet 19. desember 2002 På det bildet er det brukt svart kajal rundt hele øyet, også langs våtkanten, lys highlighter opp til brynene (litt skinnende), og en litt mørkere farge på lokket, helt sikkert også sammen med en mørkere en... Og selvfølgelig et godt lag svart maskara. jeg for min del liker ikke å sminke meg så mye... kjenner meg ikke igjen da men det er gøy når man får det til, og til fest kan jeg noen ganger sminke meg radikalt. men det er sjeldent. Trives best med bare litt. Norske og utenlandske kvinneblader bruker å ha gode "oppskrifter" på hvordan man sminker sånt (eks. KK, Shape-up, Det Nye, elle osv) Det er også mange sider på internett om sminke og sånt.
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2002 #3 Skrevet 19. desember 2002 hvordan harvde klart å legge på den kajalen under øynene?ser nesten ut som det er på huden den er lagt! noen som vet om sider på nettet? finner kun sånne fjortiss sider!
Gjest Zalomine Skrevet 19. desember 2002 #4 Skrevet 19. desember 2002 Sånn sminke ser stilig ut på bilder og modeller, men på meg? Nei, det går rett og slett ikke. Uansett, så føler jeg meg ikke vel med det, så her blir det annerledes ja. Men, jeg ville som AUF sier forsøkt sånne blader, og generelt SØKE PÅ NETTET, som er en god løsning om man vil vite noe. Forsøk google.com og skriv "makeup guide" eller tilsvarende, så finner du nok mye spennende.
Gjest Piano Skrevet 19. desember 2002 #5 Skrevet 19. desember 2002 Den hårfrisyren Carmen Elektra her har ønsker jeg meg... Hvordan skal jeg da gå frem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå