Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger en forandring av håret mitt. det er veldig langt nå.. (til langt nedpå ryggen). liker å ha langt hår, men synes det blir for kjedelig. har tenkt å få det klippet opp, + at jeg lurer på å farge/stripe det.

men... jeg har aldri farget håret (kun en gang hjemme i temmelig lik farge min egen), så jeg synes det er litt skummelt. :sjenert:

kommer til å betille time i lillestrøm. synes studio alf er flinke, men har dere noen andre tips?

hvor mye penger må jeg beregne?

har de fleste frisørsalonger studentrabatt?

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Hos min frisør må man regne med fra 1100,- og oppover for klipp + farge. Og studentrabatt har jeg aldri fått.

Gjest Gjest
Skrevet
trenger en forandring av håret mitt. det er veldig langt nå.. (til langt nedpå ryggen). liker å ha langt hår, men synes det blir for kjedelig. har tenkt å få det klippet opp, + at jeg lurer på å farge/stripe det.

men... jeg har aldri farget håret (kun en gang hjemme i temmelig lik farge min egen), så jeg synes det er litt skummelt.  :sjenert:

kommer til å betille time i lillestrøm. synes studio alf er flinke, men har dere noen andre tips?

hvor mye penger må jeg beregne?

har de fleste frisørsalonger studentrabatt?

Si ifra når du har fått klippet deg osv da :) Jeg bor i nærheten av Lillestrøm og har samme "problem" som deg, så da kanskje jeg også tør å ta meg en tur dit :ler:

Skrevet

Anbefaler Lemonheads på Strømmen (ligger på utsiden av Storsenteret mot Lefdal osv.). Veldig flinke jenter og greie priser.

Skrevet

klipte meg idag, de hadde ikke tid til striping så får ta det seinere. ;)

ble ganske fornøyd, fikk klipt av mye. klipte det opp ganske mye bak! veldig deilig med litt lettere hår.. eneste var at jeg kunne tenke meg det litt annerledes forran, men hun ville ikke klippe av mer. :forvirret: for hun mente hun allerede hadde klippet av altfor mye av det lange håret mitt!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor var du å klippet deg Adonia?

Skrevet

var på studio alf ved torvet i lillestrøm jeg.

Skrevet

Jeg pleier å betale ca 1300-1700 for klipp, farge og striper. Har ikke hørt om salonger som har studentrabatt jeg :)

Godt du ble fornøyd med klippen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Betaler 400-500 for klipping, og bleking jeg :)

• 1 år senere...
Skrevet

om man tørr så er det alltid billigst å gå til lærlinger! lærlingene kan faktisk ganske mye selv om di nesten nettopp er kommet rett fra "skolebenken".. går selv på frisør skole og di slipper ingen avgåre før di kan alt sammen..:) lærlinger er alltid billigst;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...