mocci Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Jeg må ærlig innrømme det , jeg ble noamesmerized i helga, Jeg kjøpte noen plagg på salget nå og dæven det ble fint elsker den derre lag på lag stilen med fargetoner som glir over i hverandre gleder meg stort til høstklærne kommer Noen som vet når høst kolleksjonen kommer inn? mOCCI
prinsessa Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg er også fan, har kjøpt mesteparten av mine NOA NOA klær i Danmark. Det fine med disse klærene er at de tidløse slik at de er fine år etter år + at det er lett å kombinere klærene. Jeg får bestandig masse skryt når jeg har på meg klær derfra. Jeg vil nesten si at å kjøpe klær derfra er en god investering, har klær som er flere år gamle som er jeg like glad i ennå og bruker masse. Høstkolleksjonen kommer vel i september tenker jeg. Endret 27. juni 2006 av prinsessa
Gjest lillelou Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg Noa Noa. *håper alle trøndere er opptatt på annet hold når høstkolleksjonen kommer,sånn at jeg får ha den for meg selv* Endret 27. juni 2006 av lillelou
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Jepp, digger Noa Noa. Men det er dyrt, så alt jeg har kjøpt der har vært på salg. Jeg har spesielt mange skjørt derfra, og får også høre mye positivt når jeg har dem på. De samme menneskene kan også si at de ikke ville gått i Noa Noa-klær selv fordi de ofte er ganske spesielle. Syns ikke det er så farlig å skille seg litt ut, jeg. Men en del av klærne er også ensfargede og ville trolig ikke støte noen.
Gjest Catwoman Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Hva slags aldersgruppe sånn ca baserer Noa Noa seg på da? Har alltid trodd at det var en kjerringklærbutikk jeg, så jeg har aldri vært inne i en Noa Noabutikk...
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Hva slags aldersgruppe sånn ca baserer Noa Noa seg på da? Har alltid trodd at det var en kjerringklærbutikk jeg, så jeg har aldri vært inne i en Noa Noabutikk... ← Kvinner i 20- og 30-åra vil jeg tro? Kjerring er det i hvert fall ikke. Og JA, jeg elsker NOA NOA, det er min absolutte favorittbutikk. Klærne både ser og føles fantastisk. Guri så moro til høsten når studielånet brenner i lomma.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Hvor ligger Noa Noa i Oslo og hva ligger prisen på der?
Gjest Chantal Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Hva slags aldersgruppe sånn ca baserer Noa Noa seg på da? Har alltid trodd at det var en kjerringklærbutikk jeg, så jeg har aldri vært inne i en Noa Noabutikk... ← Jeg syns det er en blanding av kæjrringstil og bohemstil. Ikke noe fint. Tror det er beregnet på damer i 40, 50 åra.
ashera Skrevet 28. juni 2006 #10 Skrevet 28. juni 2006 Jeg liker godt Noa Noa, ikke mye kjerring over de klærne, men stilen er jo relativt voksen, 25 - 25 omtrent, tenker jeg.
Prinsesse på erten Skrevet 28. juni 2006 #11 Skrevet 28. juni 2006 Liker også veldig godt Noa Noa klær Men synes det kanskje kan bli litt for mye om jeg kler meg i slike fra topp til tå. Litt for søtt, kanskje...
Gjest Catwoman Skrevet 28. juni 2006 #12 Skrevet 28. juni 2006 Må stikke innom Noa Noa en dag, og gjøre meg opp en mening tror jeg. Vet det er en slik butikk her, har nemlig gått forbi den mange ganger.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #13 Skrevet 28. juni 2006 Jeg elsker NoaNoa-klær! MEN - man kan se skikkelig døll ut med klær derfra og man kan se skikkelig kul ut, kommer helt an på hvordan man setter sammen klærne. Det fine med klærne der er at jenter/damer i alle aldre kan sette sammen klærne slik at det passe alderen/stilen deres .
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #14 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har sett folk i alle aldre der, fra 20-åringer til 60-åringer. Men det er vel kanskje ikke den hippeste klesbutikken, så folk er vel litt oppi i 20-åra når de begynner å handle der. Litt "alternative" klær. Men ikke freaka altså. En del nostalgiske klær. Mange fine kjoler. Skjørt med spesielle mønstre. Mye lin og bomull. Veldig naturlig. Men dyrt. Ligger vel på mellom 500-1000 for det meste.
Gjest Gjest1234 Skrevet 28. juni 2006 #15 Skrevet 28. juni 2006 Men det er vel kanskje ikke den hippeste klesbutikken, så folk er vel litt oppi i 20-åra når de begynner å handle der. ← Jeg kjenner mange som titt og ofte har hele antrekk fra Noa Noa. Og de er 15-17 år gamle. Selv handler jeg ikke mye på Noa Noa, har ett skarve belte derfra, men jeg synes klærne er riktig så fine, bare man kombinerer dem med stil.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #16 Skrevet 29. juni 2006 Er det ikke dette da? http://www.noanoa.com/
Prinsesse på erten Skrevet 30. juni 2006 #17 Skrevet 30. juni 2006 Men det er vel kanskje ikke den hippeste klesbutikken, så folk er vel litt oppi i 20-åra når de begynner å handle der. ← Nei, det er klart... Når man har passert 25 så er man ikke særlig hip lenger.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #18 Skrevet 30. juni 2006 Nei, det er klart... Når man har passert 25 så er man ikke særlig hip lenger. ← Nei, det var akkurat det jeg mente Jeg mener at Noa Noa ikke nødvendigvis følger hver eneste minste motedille. Og når man er 18 føler man kanskje en større trang til å følge slike motediller enn når man blir litt eldre. Du har åpenbart ikke lært om årsakssammenhenger. Det at butikken ikke er den hippeste og at folk kanskje er litt oppi i 20-åra når de begynner å handle der, betyr ikke at 25-åringer er uhippe. Jeg har ikke sagt at 25-åringer ikke kan kjøpe ting fra Bik Bok samtidig som de handler på Noa Noa f.eks.
Ciara Skrevet 30. juni 2006 #19 Skrevet 30. juni 2006 Jeg synes de har kjempemye fint på Noa Noa. Men jeg synes ikke alltid det er så fint å ha et helt antrekk derfra, elsker å bruke blusene deres til jeans for å rufse klærne opp litt. Synes det blir kjerring hvis man har altfor mye lag på lag. Men det kommer jo an på hvordan man har satt klærne sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå