Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 hmm hva gjør en når den man elsker er meget sliten og trett og ikke ringer deg,men lar deg gå uroe deg lenge uten livstegn? hadde vært lett å gå om jeg ikke følte noe....men føler både irritasjon sinne og skuffelse. fordi jeg er så glad i han ..ville vært med han hver dag men han er opptatt med sitt alltid. påstår han er glad i meg men venne rog jobb er visst mer viktig.spurte om han ikke var interessert mer da svarte han joda.ikke rart man blir frustrert. hvordan forlange respekt og at han holder avtaler?? prøver si fra at dette går ikke osv.. da blir han ganske spak men lover da å komme snart. må man selv gjøre det slutt med den man elsker pga den andre parten oppfører seg sånn.
Scorpina Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Nå skriver du ikke hvor lenge du har gått uten noen form for livstegn fra typen da... Flere dager? Uker? Ok, da kan jeg skjønne at du har lyst til å - men hvis det er snakk om en dag eller så så må du vel bare ta han på ordet at han tar kontakt når han er ferdig med all jobbingen sin og har fått sovet litt. Har dere vært lenge ilag? Eller det det bare på "rotestadiet" enda...? I såfall kan du ikke "forlange" så mye av ham egentlig. Hvor gammel er han? 19? 20? Uhm...mange gutter (som gamle meg kaller de hehe...) i den alderen har vel dessverre kompiser, jobb, biler og sport som sin førsteprioritet. Det du KAN gjøre er å snakke med ham - sende han en sms og si "savner deg jeg - send meg en sms da når du får tid...foooort. Klem og kos"! ...sånn f.eks. En ting jeg har erfart gutter/mannfolk IKKE liker er maaas. Nag! Nag! Nag! Da blir de grinete og kan bli som 5-åring - gjøre det STIKK motsatte av det du ønsker deg.... Så, smør deg med til tålmod - bryr han seg om deg og ER glad i deg (som du sikkert har fått bevis på og at han har sagt??) så vil han ta kontakt når han er ferdig med sine arb.oppgaver Fatt mot!! :-D Endret 27. juni 2006 av Scorpina
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Nå skriver du ikke hvor lenge du har gått uten noen form for livstegn fra typen da... Flere dager? Uker? Ok, da kan jeg skjønne at du har lyst til å - men hvis det er snakk om en dag eller så så må du vel bare ta han på ordet at han tar kontakt når han er ferdig med all jobbingen sin og har fått sovet litt. Har dere vært lenge ilag? Eller det det bare på "rotestadiet" enda...? I såfall kan du ikke "forlange" så mye av ham egentlig. Hvor gammel er han? 19? 20? Uhm...mange gutter (som gamle meg kaller de hehe...) i den alderen har vel dessverre kompiser, jobb, biler og sport som sin førsteprioritet. Det du KAN gjøre er å snakke med ham - sende han en sms og si "savner deg jeg - send meg en sms da når du får tid...foooort. Klem og kos"! ...sånn f.eks. En ting jeg har erfart gutter/mannfolk IKKE liker er maaas. Nag! Nag! Nag! Da blir de grinete og kan bli som 5-åring - gjøre det STIKK motsatte av det du ønsker deg.... Så, smør deg med til tålmod - bryr han seg om deg og ER glad i deg (som du sikkert har fått bevis på og at han har sagt??) så vil han ta kontakt når han er ferdig med sine arb.oppgaver Fatt mot!! :-D ← han er 30 år-. jeg 33,og vi har ikkje vært sammen så lenge, men han bedyret fort at han vil ha et seriøst forhold og ikke noe tull.men han er så sløv virker det som-.alt for laidback.. jeg selv er intens av natur og mener det er naturlig ville tilbringe tid ilag.alle folk klarer vel ha forhold selv om de har jobb- syns han sover til alle døgnets tider.orker ikke sende mer sms og ringe for jeg gjorde dette sist og sa da klart fra om at jeg ville ikke ha det sånn-vet at en bør ikke mase men noen er jo helt utrolige .. takk for svaret ....
Azi Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Jeg ville ikke ha kastet bort tiden min på en som ikke viste hva han ville. Ihvertfall slik som du beskriver så virker det slikt! Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Hm... Kanskje du burde finne på litt andre ting, prøve å unngå å treffe han eller noe sånt en liten periode, og se hva han gjør? Han virker jo en smule uinteressert. om han er 30 og prioriterer alt annet enn kjæreste virker det ikke som om han tenker på å slå seg ned med det første... Da må jo du også tenke på om han vil være verdt å satse på...
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Hm... Kanskje du burde finne på litt andre ting, prøve å unngå å treffe han eller noe sånt en liten periode, og se hva han gjør? Han virker jo en smule uinteressert. om han er 30 og prioriterer alt annet enn kjæreste virker det ikke som om han tenker på å slå seg ned med det første... Da må jo du også tenke på om han vil være verdt å satse på... ← han som foreslo vi skal slå oss til ro ilag- blir forvirret mildt sagt- lettere drite i folk en ikke er gla i.. men vanskelig nå.. mine tanker kretser kun om dette- er og møter venner selv men føler ikke det er dt jeg har mest lyst til-samtidig er dte begrenset hvor ofte jeg vil møte venner klarer meg fint uten ei god stund,syns tosomhet er mye koseligere med en man er gla i.man føler seg lite attraktiv når slikt skjer.......
Gjest Hege Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Jeg tror på komunikasjon mellom partene jeg. Har du forsøkt å snakke med ham om hvordan du føler det? Det er veldig trist og sårende å føle seg oversett av den du er glad i, så jeg skjønner deg, trådstarter. Håper det ordner seg til det beste!
Gjest Hege Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Hmm..så etterpå at du visst har forsøkt å snakke med ham..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå