Gå til innhold

tissing!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

mitt store problem er tissing:) tro det eller ei, men når jeg vet at jeg skal ha sex så føler jeg hele tiden at jeg må tisse.. at det alltid er en dråpe der... gud hvor irriterende det er! må jo løpe på dass hele tiden under akten! ikke det at min kjære blir så glad for den type avbrytelse! men det er ikke alltid det kommer mer en en eller to dråper ut1 det er bare tanken på at han skal fylle med mens jeg har den følelsen som er vond!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er: dersom du, når du har sex, kjenner at du kanskje må tisse litt -så betyr ikke dette at du må tisse, men at du faktisk er i ferd med å komme. Pleier du forresten å få orgasme når du har sex? Om du ikke gjør det, er årsaken sannsynligvis at du "holder igjen" fordi du tror du må tisse. Forsøk en gang å legge eventuelle hemninger litt til side, og ikke holde igjen. Etter all sannsynlighet vil du komme til å få en orgasme. Og du -noen ganger når jenter kommer hender det av og til at det kommer en del væske ut fra skjeden (eller hvor det nå enn kommer fra). Dette er IKKE tiss. Dersom du er veldig redd for å tisse mens du har sex kan du jo bare passe på å tisse FØR du har sex -så du er sikker på at blæra er helt tom. Forøvrig hadde jeg den samme følelsen selv -for lenge siden. Jeg trodde jeg måtte tisse, stoppet opp å ha sex og gikk på do. Det kom bare noen få dråper. Så en gang lot jeg være å "holde igjen" -og jeg fikk min første orgasme.

Håper iallfall du ikke går rundt og tror at du lider av noe slags "lekkasje"-greier. For det gjør du etter ALL sannsynlighet IKKE.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja har akkurat samme "sperra" selv. Tør rett og slett ikke slippe meg selv løs, i tilfelle jeg faktisk tisser på meg under sex'en. Det hadde jo vært voldsomt flaut da :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med ei jente en gang som hadde det på akkurat samme måten... torde ikke slippe seg løs i frykt for å begynne å tisse, men etter å ha snakket mye om dette forsøkte vi med å legge et håndkle under i tilfelle. Hun slapp seg løs og hun fikk sin første vaginalorgasme. Og det ble relativt vått uansett, så jeg tror ikke jeg hadde merket det om hun hadde tisset noen dråper samtidig heller... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...