Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Jeg må være brun til lørdag og skal kanskje innom et sted som driver med spray-tan i morgen. Har noen her erfaring med det? (Spør fordi at jeg slipper den times lange turen dit hvis noen her har dårlige erfaringer, og det er sannsynlig at mitt resultat blir det samme.) Hvor mye koster det, og får man farge med en gang, eller sprayes det grunnlag først, så jeg bør tilbake i overmorgen også? Er det for tidlig og dra alerede i morgen kanskje? Bør jeg skrubbe og barbere der det trengs i kveld, eller vente til i morgen nesten rett før jeg drar dit? Må jeg ha med truse og bh jeg ikke er redd for å søle på eller blir man dekket til på annen måte?
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Kan noen svare før jeg går i dusjen i kveld, værsåsnill!
fiolen Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Anbefales ikke hvis du har det minste snev av klaustrofobi... Jeg fikk skikkelig panikk inni det kabinettet. Men for å svare på spørsmålene dine, så tror jeg at jeg betalte ca 500 kr (et par år siden). Du bør peele kroppe på forhand for å unngå skjolder, og sikkert også barbere deg der det trengs. Stedet jeg var på brukte ihvertfall farget spray, så jeg var brun og fin når jeg kom ut!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Takk for svar! Heldigvis har jeg ikke klaustrofobi, men det kommer vel ann på hvor lenge man må stå inni der. Hvor lenge stod du? Men tenkte egentlig ikke på selvbetjent kabinett nå, men en person som sprayer meg!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 skrubbet og barberte kvelden før. Ingen bodylotion. De anbefalte neglelakk på, ellers kunne neglene bli brune. Jeg fikk ikke d, selv om jeg ikke hadde neglelakk. Ble brun under føttene da jeg tasset rundt i kabinettet, men men...spraytannet meg før et julebord og jeg skulle jo ikke gå barbent heller. Ble fornøyd med fargen. Anbefales! Men problemet kom etter en uke da jeg hadde vært i svømmehallen og skulle tørke meg. Håndkledet ble brunt og jeg ble skjoldet.... ikke særlig pent.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Glemte å si at jeg var naken i kabinettet. Men ta med noen gammelt undertøy du ikke er redd for å få fargeavsmitting på til å ha på deg etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Naken? Er det... lov..? Åssen dekket du tik håret?
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Tror jeg hadde på håndkle, eller hadde jeg noe i det hele tatt???? Sorry husker det plutselig ikke... Gikk veldig kjapt, ca 15 min. Ingen skjolder eller gule flekker på negler o.l. Ta med vide, mørke klær. Og du får grundig veiledning av de som utfører sprayingen. Jeg var i alle fall fornøyd. Og... jeg ble ikke lukket i noen kabinett. Hadde mer enn nok luft rundt meg, men måtte lage rare grimaser
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #9 Skrevet 28. juni 2006 Tror jeg hadde på håndkle, eller hadde jeg noe i det hele tatt???? Sorry husker det plutselig ikke... Du virker ikke veldig seriøs! Tror det er best at trådstarter smører på vanlig selvbruningskrem jeg. Disse sprayene gir nok intet pent resultat!
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #10 Skrevet 28. juni 2006 Spray-tan blir faktisk veldig pent og naturlig, men min anbefaling er å ikke ta en så veldig mørk farge. Behandlingen koster 4-500. Peel og barber der det trengs hjemme, ta på noe undertøy det ikke er så farlig med (det kommer overskuddsfarge på det) og litt løstsittende klær. De fleste har truse på seg når de blir sprayet, g-streng er vanlig. Når hudpleieren er ferdig med å spraye må man stå i kabinettet og tørke minst 5-10 minutter, gjerne litt lenger. Kler man på seg med en gang kan fargen bli skjoldete og man får mye overskuddsfarge på klærne. Resultat blir jevnt og naturlig og mye bedre enn man kan få til med selvbruningsprodukter hjemme. Man er brun når man går ut av salongen, men fargen blir enda dypere i løpet av de neste 12 timene etterpå også. Fargen sitter gjerne godt i ca. 5 dager, og så avtar den gradvis. Det holder jo ikke så lenge, men kan være verd investeringen hvis man skal noe spesielt.
Maileen Skrevet 28. juni 2006 #11 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Jeg har ikke prøvd det selv ennå, men var nylig innom Bailine og forhørte meg litt. De tar 300kr for en sprayomgang og man får fin farge allerede da. Tror ikke fargen varer lenger enn ca 3 dager. Så hvis det ikke er før lørdag du må være brun, så kan det kanskje lønne seg å vente til fredag med spray-bruningen... Du bør skrubbe først ja, og lakkere alle negler! Vet ikke hvordan det er med undertøy, men jeg ville hatt på meg noe jeg ikke var redd for å "ødelegge". Og hvis du bor et stykke unna, så kan det være greit å ringe dit og spørre sprayerne om det du lurer på? Edit: Oisann! Leste ikke innlegget over her, før jeg svarte. Så det ble endel repitisjon her... Endret 28. juni 2006 av Maileen
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #12 Skrevet 28. juni 2006 Ta på deg en lervete truse du har gjemt lengst inni skoffa og aldri bruker. Tror nemelig ikke den som sprayer synes nakenhet er ok og så har salongen sikkert noe du kan ha på brystvortene så du ikke trenger bh. Blir jo stygge skiller ellers.
Malia Skrevet 28. juni 2006 #13 Skrevet 28. juni 2006 Ta på deg en lervete truse du har gjemt lengst inni skoffa og aldri bruker. Tror nemelig ikke den som sprayer synes nakenhet er ok og så har salongen sikkert noe du kan ha på brystvortene så du ikke trenger bh. Blir jo stygge skiller ellers. ← liker ikke nakne folk kanskje de burde skaffe seg en annen jobb da?? Man pleier jo som regel å spraye naken hud liksom..
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #14 Skrevet 28. juni 2006 liker ikke nakne folk kanskje de burde skaffe seg en annen jobb da?? Man pleier jo som regel å spraye naken hud liksom.. ← Men akkurat rompe, fi*te og bryster...? Å hva er det med at neglene bør lakkes... Hva har det med bruning å gjøre? Greit å brule lys lakk for lyse farger gjør at huden ser brunere ut men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå