Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har lest her om mange dårlige opplevelser hos frisør, og lurer nå på hva er deres verste opplevelser hos frisøren eller hudpleieren?

Skrevet

Min verste opplevelse er nok en frisør som klippet meg i nakken, jeg kjente det faktisk ikke, men jeg har arr enda, mange år etter.

Skrevet

Mitt verste minne er da jeg kom til en dropp in time og fikk en frisør jeg har vært misfornøyd med før. Jeg spurte derfor om jeg kunne få se et bilde av hva hun mente da hun forklarte hva hun ville gjøre. Hun viste et bilde av en modell som var ganske fin på håret så jeg sa det var greit. Da hun var ferdig var jeg på gråten og sa at jeg ser ut som en gutt. da klippet hun MER for at jeg skulle bli bedre, det ble det ikke. Jeg lignet overhodet ikke på hvordan den modellen så ut på håret! Tilslutt betalte jeg og gikk, og den frisør salongen mistet en trofast kunde!!!

Skrevet

En hudpleier som brukte for varm voks på mine øynbryn. Jeg var rød i en hel uke etterpå.

Gjest Gjest
Skrevet

En ung, uerfaren hudpleier som brukte alt for lite tid på å gjøre huden min klar til klemming. Hadde en skikkelig byll på kinnet som hun klemte. Det gjorde så vondt at jeg nesten besvimte og jeg har fortsatt arr, et år etterpå. :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

Det må være frisøren som skulle klippe opp håret mitt litt (hadde til litt under øret), også endt jeg opp med 3-4 cm langt hår over hele hodet... Veldig praktisk, men ikke veldig kledelig :)

Skrevet

Den gangen jeg gikk til frisøren for å stripe det lyse håret med mørkere striper. Da det tørket gled alt over i en farge som var litt gråaktig! Stygt..! Klagde, og de fikset håret tilbake til normalen. :)

Skrevet

Det har jeg friskt i minne faktisk:

Frisøren ville på død og liv få litt mer fluff i håret mitt, tynnet det godt ut og tok hodebunnspermanent (er det ikke det det kalles mon tro?) for å løfte det litt fra hodebunnen.

Litt fluff, my ass!! :frustrert:

Jeg gikk rasende ut derfra, uten å måtte betale en krone..med kruspermanent.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brunt hår og ville ha noen røde striper i det!

Frisøren bleika det først før hu tok i rødfargen :frustrert: så ut som en klovn :tristbla:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har hatt en skikkelig irriterende opplevelse hos hudpleier.

Skulle ha ansiktsbehandling. Gledet meg til litt dulling, men damen var også telefonvakt, så hun løp ut i ett sett. :frustrert:

Det ble ikke noe opplevelse, og jeg har aldri vært der siden.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg lurer på hvilke plasser dere har vært. Vært greit å vite hvor man ikke skal gå ;)

Gjest Narnia
Skrevet

Måtte få stusset tuppene litt, og tenkte jeg skulle spare noen kroner ved å få time hos en lærling. Hun hadde jobbet der en stund så jeg hadde ingen betenkeligheter.

MEN: Hun var helt håpløs, skulle tro hun aldri hadde sett en saks før. Etterhvert måtte en av de erfarne ta over, for hun var virkelig talentløs og klippet vanvittig skjevt. Håret ble 5-6cm kortere til slutt :frustrert:

Skrevet (endret)

Skulle i sin tid klippe mitt veldig lange hår "opp litt" (kunne nesten sitte på det) .. - så det ble mer fyldig.. pg frisøren mente at det skulle klippes litt i etasjer - og etasjer ble det :frustrert:

Alt ble klippet i tre trinn... det lengste var uklippet - en etasje (to trendjedeler) ble klippet av ved skulderne -- og neste etasje var over øret.

Det så bare ikke ut ... og jeg fikk ny klipp gratis når jeg kom tilbake og klaget til eier (men det var slutten på mitt fine lange hår :grine:)

Endret av LilleBille
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg var hårmodell, og en frisør fra en kjendt frisørsalong skulle klippe meg. Jeg endte opp med mahognirosa hår med sikksakk pannelugg. Ikke kledde jeg fargen, og lugg kler jeg i alle fall ikke. Så det var ikke særlig pent, gitt. Min frisør som hadde spurt om jeg ville være hårmodell, kom bort til meg etterpå og ba meg komme til henne dagen etterpå for å få mer normal klipp og farge :ler:

Skrevet

Hadde laaaangt hår.

Hadde klyppet opp håret foran,

med midtskill sånn som dette http://www.anistonavenue.com/

Jeg forklarte godt og forsikret meg om at frisøren KUN skulle stusse det. Frisøren sa han forstod, og begtnnte å klyppe, jeg bråstoppet han, fordi han hadde begynnt med det korteste delen foran å klyppet rett bakover!!!

Dvs at all lengden bak ble borte.

Han startet så ca ved haken min...-om du ser på bilde... :frustrert:

JEG Hoppet ut av stolen, hylte og skrek på han :frustrert: , kastet 100 kr på gulvet og stormet ut. Jeg var skamklyppet på halve siden.

Brukte 4 ÅR på å vokse lengdene like lange bak.

Etter dette har jeg ikke satt min FOT hos noen frisør. Virker som de vil ha alle jenter med kort hår, og at de er misunnlige....

Skrevet
Hadde laaaangt hår.

Hadde klyppet opp håret foran,

med midtskill sånn som dette  http://www.anistonavenue.com/

Jeg forklarte godt og forsikret meg om at frisøren KUN skulle stusse det. Frisøren sa han forstod, og begtnnte å klyppe, jeg bråstoppet han, fordi han hadde begynnt med det korteste delen foran å klyppet rett bakover!!!

Dvs at all lengden bak ble borte.

Han startet så ca ved haken min...-om du  ser  på bilde... :frustrert:

JEG Hoppet ut av stolen, hylte og skrek på han :frustrert: , kastet 100 kr på gulvet og stormet ut.  Jeg var skamklyppet på halve siden.

Brukte 4 ÅR på å vokse lengdene like lange bak.

Etter dette har jeg ikke satt min FOT hos noen frisør. Virker som de vil ha alle jenter med kort hår, og at de er misunnlige....

Dette var i Trondheimsveien i OSLO, på Grünerløkka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...