mocci Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Heia! Tenkte jeg skulle fornye sveisen min i ferien, jeg har gått og soglet litt på denne salongen i øvre holmegate i stavanger. Det ser ut til å være en skikkelig fresh salong Har dere noen erfaringer med denne frisør salongen? er det dyktige frisører som klipper frisyrer som passer til ens ansikt og ikke bare den mest ultra trendy frisyren uavhengig av ansiktsform. Spill the beans good or bad... yours humble Mocci
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Vet dessverre ingenting om den frisørsalongen, men på "Studio Alf" på Straensenteret er de flinke, hvertfall hun som klippet meg. (Tonje heter hun, hyggelig er hun også,.)
LadyInRed Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 har vært der en gang, og skal aldri dit igjen. har aldri vært så misfornøyd noen gang etter et frisørbesøk. Synes heller ikke det var særlig rent der. MEN: det var flere år siden. Kanskje det ikke er samme folk der lenger, slik at du vil bli fornøyd. Har vært på Kick i Bergen etter dette, og der var jeg fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå