Gå til innhold

Shampoo og Balsam for langt hår

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Månestråle_*
Skrevet

Kan noen anbefale en god shampoo, balsam og kur for langt og forholdvis tykt hår??

Det er litt tørt i tuppene, ellers det man kan kalle normalt.

Jeg har leeeeeenge brukt en fra Clinique, men nå trenger håret en forandring og gode råd mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Du har en serie fra Redken som heter SoLong med shampoo, balsam, kur, leave in treatment... Relativt dyr serie, men om du vil bestille over internett så sparer du masse, masse :)

Gjest Gjest_Månestråle_*
Skrevet

TAKK!!

Skal bestille fra LF :)

Gjest Gjest_Månestråle_*
Skrevet

Jeg fant ikke denne serien fra Redken (SoLong) på LF.

Vet dere om noen andre sider man kan shoppe hårpleieprodukter ??

Skrevet

Håret mitt er blitt "slitent" av sydentur og båtliv, og ble fort skittent og glansløst, men ikke fett, heller litt tørt.

Gikk til frisøren i dag og ba om hjelp og ble anbefalt en sjampo og balsam fra Kerastase. Denne er gul, og skal hjelpe til å få krøll og fall tilbake i håret, og gi det styrke og glans. Ikke så rent lite den lover, så jeg får se hvordan det går.

Lover å rapportere!

Skrevet
Håret mitt er blitt "slitent" av sydentur og båtliv, og ble fort skittent og glansløst, men ikke fett, heller litt tørt.

Gikk til frisøren i dag og ba om hjelp og ble anbefalt en sjampo og balsam fra Kerastase. Denne er gul, og skal hjelpe til å få krøll og fall tilbake i håret, og gi det styrke og glans. Ikke så rent lite den lover, så jeg får se hvordan det går.

Lover å rapportere!

Kerastase har hjulpet mye for min del. Men det kan ta en liten stund før du merker resultater, så ikke gi opp ;)

Kuring og stussing er også alfa og omega for håret.

Skrevet (endret)

SO LONG har gått ut :sur:

Bruker Kérastase, den grønne .

Og Redken også den grønne, siden den lilla har da godt ut.

Handler 1000ml fra Smart Club, kr 200 ca :legrine:

Så forresten de hadde igjen So Long på Wearhouse på Strømmen.

Om denne butikken har den, skal jeg vedde på at de har kjøpt opp rubbel og bit fra lageret til Redken...

Endret av M.P
Gjest Gjest_Månestråle_*
Skrevet

Jeg trenger nok å kure det oxo ja og en klipp :)

Skal ta meg en tur til frisøren når jeg kommer til Oslo igjen (er utstasjonert på et prosjekt langt oppi Gokk og på S-Marked har de bare billige shampo og balsam).

Takk for tips :)

Skrevet

Har sett So Long fra Redken på Samrt Club (Fredrikstad).

Gjest gjest1
Skrevet

Fælt som redken driver å bytter ut da, mener antisnappen (som var en stor suksess) forsvant da de bytta design på flaskene....

Skrevet

Matrix Biolage?

Gjest gjest1
Skrevet

Har du prøvd redken all soft?

Jeg har ganske langt hår, og bruker denne og er storfornøyd!

Skrevet (endret)

Til kur bruker jeg også denne store gull/beige -fargede krokka til

Redken, ALL SOFT. Sover oxo meg den natten over. Lukter fantastisk, og gjør håret mykt og godt igjen.

Endret av M.P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...