LadyInRed Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 (endret) blir alltid forferdelig solbrent i hodebunnen når jeg er i syden, så er avhengig av solhatt. Men bader jeg for lenge (selfølgelig uten hatt ) så blir jeg solbrent, og har et mareritt resten av turen med masse flass i håret som ser lite delikat ut. tenkte jeg skulle kjøpe noe hos frisør i dag da jeg klippet meg, men glemte det. Så er det noen her som har noe produkt å anbefale slik at jeg slipper dette når jeg skal til syden senere i sommer? De fleste solprodukter for håret har jeg inntrykk av at skal rette opp slitt hår etc, men jeg trenger altså noe jeg kan spraye på el.l som gir beskyttelse. Endret 27. juni 2006 av LadyInRed
Gjest Cosmic Girl Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Hva med å putte masse solkrem i skillet der du blir brent? Eller over hele hodebunnen? Det gjør jeg, fordi jeg alltid blir så lett brent i hodebunnen. Håret vasker man jo uansett hver dag når man er i varmen
LadyInRed Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Hva med å putte masse solkrem i skillet der du blir brent? Eller over hele hodebunnen? Det gjør jeg, fordi jeg alltid blir så lett brent i hodebunnen. Håret vasker man jo uansett hver dag når man er i varmen ← det går greit i hårskillen, men jeg blir brent i hele hodebunnen......... Håret blir seende så fett ut dersom jeg skal smøre hele hodebunnen min inn Endret 27. juni 2006 av LadyInRed
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Hva med å spraye hele hodebunnen med en solkrem-spray? Jeg har en fra Ambre Solaire som er non-sticky. Tror ikke håret blir fett av den, men har ikke prøvd. Du må nok enten bruke solkrem eller hodeplagg, kan ikke tenke meg at det finnes noe annet
Gjest ferieklar Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Jeg kjøpte solbeskyttelsespray for hodebunn m/solfaktor hos frisør. Tror det var Wella.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Både Wella og L'Oréal har kjempefine solprodukter for håret - alt fra shampoo og hårkur til spray med solfaktor. Jeg har samme problemet som deg, og har en spray med solfaktor 16. Funker aldeles utmerket
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Jepp, Wella sin solspray for håret - med solfaktor - fungerer aldeles utmerket! Jeg har alltid hatt solbrent og sår hodebunn tidligere, men etter jeg oppdaget denne er det sluttp å det problemet! God sommer!
LadyInRed Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2006 Jeg kjøpte solbeskyttelsespray for hodebunn m/solfaktor hos frisør. Tror det var Wella. ← Wella hadde en med solfaktor 15 før, men den er gått ut av prod. Men skal sjekke om de har kommet med en erstatter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå