LadyInRed Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 leste på nettet idag at bladet Red legges ned. synes bladet var bra jeg, så dette var kjipt. men hva skjer med oss som er abonnementer i slike tilfeller? Er pengene tapt?
Klips Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Så kjedelig, det var jo faktisk det eneste bladet jeg en gang i blant gad å kjøpe. Ikke at det hjalp deg noe
Malie Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Har faktisk ikke lagt merke til dette bladet eg heller! Så eg kommer ikke til å savne det akkurat, men synd for de som abonnerer, og ikke minst de som jobber der! Men eg vil da tro at man får pengene igjen? Finnes det en kundeservice man kan kontakte?
Ephemera Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Hva?? Jeg abonnerer også - selv om jeg nettopp tenkte på at jeg føler meg litt for ung for bladet... Jeg er 36, men litt barnslig Håper virkelig vi får tilbake pengene våre da! Vi må da vel ha krav på det??
LadyInRed Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2006 Har sendt mail for over ei uke siden til Red, men har ikke fått noe svar selvfølgelig.....
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Har ikke sett dette bladet engang jeg.. ← ikke jeg heller...
Ephemera Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 Jeg fikk brev fra Red igår, der de skrev at de beklagelig vis måtte legge ned bladet med øyeblikkelig virkning. Jeg kunne velge om jeg vil ha tilbake pengene mine eller om jeg vil gå over til å abonnere på Elle eller Elle Interiør. Jeg tror faktisk jeg velger å abonnere på Elle, da jeg kuttet ut det bladet til fordel for Red da det kom
LadyInRed Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. juli 2006 har fått brev jeg og nå. abonnerer allerede på elle, så jeg tenkte jeg skulle prøve elle interiør som jeg aldri har lest
Krista83 Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 Jeg tror jeg kjøpte det første bladet av red, passet ikke for meg. Men dette er da ikke så lenge siden, ett år???
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #11 Skrevet 10. juli 2006 Åhh, det var trist. Liker det bladet kjempe godt, jeg....
LadyInRed Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #12 Skrevet 11. juli 2006 Jeg tror jeg kjøpte det første bladet av red, passet ikke for meg. Men dette er da ikke så lenge siden, ett år??? ← første utgave kom i høst, så ja de gav seg tidlig. jeg syntes bladet var veldig bra, så det var synd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå