Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er helt opprådd nå. I dag har jeg fått flere sms fra en mann jeg tidligere hadde et forhold til. Han har dame og jeg orket ikke mer.

Fikk flere sms i går også, men har ikke svart. I dag begynte meldingene å komme fra morgenen av og han har ringt to ganger og bedt meg ringe.

Har mest lyst til å skrive noe "stygt" nå, er sliten og har jobba hele dag, og har sovet elendig i natt.

Og jeg har slett ikke LYST PÅ EN MANN SOM HAR DAME, selv om jeg av og til savner en armkrok. Men er han opptatt, så er han opptatt, og jeg følte meg bare brukt, selv om jeg hadde fordeler også. En kort stund...

Har lest mange tråder her om utroskap. Ikke fortell at jeg skal true han med å kontakte hans samboer, for det gjør jeg ikke.

Jeg bytter heller ikke nummer.

Var så dum i morges, at jeg skrev at jeg skulle på jobb, da han spurte hvor jeg var. Etter det har han skrevet flere meldinger, når jeg er ferdig på jobb, om jeg kan ringe han, og den siste: om jeg er kåt!!!

Fortjener vel ikke bedre etter å ha rotet meg borti en som ikke har respekt for damer, så mitt våpen blir vel å ikke svare tilbake.

Har mest lyst å svare at jeg er kåt, men ikke før til høsten.

Det virker som han blir irritert fordi jeg ikke "er tilstede for han". Jeg har vel ingen plikt til det. Det er han som bør være tilstede for sin samboer.

Hva skal jeg skrive hvis jeg melder han? At jeg ikke vil ha mer kontakt med han pga at han har samboer? Det er kanskje det beste, og det mest ærlige.

:forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Er så sur og trett og sliten. Skrev sms til han nå. Sa at joda, jeg er kåt, men kun hvis samboeren hans går med på en trekant, så han kunne jo spørre henne om hun er med på det.

Håper han slutter nå.

På en måte "truet" jeg han litt, men ................. nei.

Fikk sms, han ber meg ringe.

Jeg ringer f... ikke. Og jeg svarer ikke på flere meldinger. Venninnene mine vet om dette eks-forholdet mitt, og ingen av dem råder meg til å fortsette med han.

Men jeg har også en indre klokke, og er LEI.

Det virker som han aldri gir seg. Han har sagt at ALDRI HAR NOEN DAMER FORLATT HAN. Det er han som har gått fra damene...

Så jeg irriterer vel vettet av han... :forvirret:

Han var også en av disse smartingene som ikke sa noe før jeg var kraftig forelsket. Jeg trodde mannen var singel, men nå er jeg glad han ikke er det. Da hadde jeg blitt utsatt for regelmessig utroskap. Unner ikke hans samboer det, men jeg kan ikke blande meg inn i deres forhold. Jeg kjenner ikke henne heller.

Høres sikkert skikkelig bitch ut nå, men er trett og sliten og sur pga. at han ikke gir seg. Et lite pip i morges (den første smsen hans) var nok til at det har strømmet inn sms og telefoner jeg ikke har svart på...

Bortsett fra den siste.

Han må vel gi seg?

:overrasket:

Skrevet

"La meg være i fred, jeg vil heller være alene enn sammen med en som er opptatt, hold deg til ei dame om gangen!"

Og deretter null mer svar om noe som helst. bured gjort nytten i utgangspunktet.

Slå av lyden på mobilen om du vil sove. De fleste nyere telefoner lar deg filtrere på nummer også, så du kan bare avvise samtaler fra hans telefon, og motta fra andre.

Move on.

du fortjener bedre enne en utro drittsekk, og det kan han godt få vite.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sa til min ex at han var veldig rar....da sluttet han opp.

Gjest gjest1
Skrevet

Takk for svar. Tror jeg kan filtrere på mobilen, men har ikke satt meg så mye inn i det... og orker ikke lese bruksanvisningen nå.

Sendte melding om hvorfor jeg skal ringe når han har dame, og at jeg ikke orker mer og det vet han...

Får jeg flere sms, kommer jeg til å true han med å kontakte samboeren. Jeg finner lett ut av nummeret hennes, men jeg vet ikke om han kan true meg da... er litt redd menn.

Jeg ringer henne aldri, men jeg kan jo finne ut hennes nummer og sende sms til han at jeg vet hvilke siffer jeg skal slå hvis han ikke gir seg...

Joda, han ble betatt av meg, har ingen andre enn bare meg på si.. osv. Som om jeg tror på det.

Det har alltid vært når det har passet han, men jeg liker han egentlig veldig godt som en venn. Det er ok å møte han ute blant andre, men han er en DRITTSEKK...

mot oss damer. Samtidig som han er så sjarmerende at man blir...

Men han har dame, så jeg keep away.

Nå har han heldigvis ikke svart, etter at jeg sa at hvorfor skal jeg ringe når du har dame, jeg orker ikke og det vet du...

Håper han er så innbilsk at han tror jeg er lei meg fordi han ikke har gått fra dama si, og tatt meg istedet, så han ikke er irritert på meg - for han VIL GJERNE vinne enhver greie... og han gjør som oftest det, virker det som. I alle fall utfra det han selv sier, men jeg tror ikke på alt, men mye er bekreftet via felles venner. Han kan sine ting.

Men jeg er ingen TING...

Gjest gjest1
Skrevet

Ny sms fra han: Jeg orker.

Han orker, da får han finne noen andre å orke seg med.

Lyst å sende sms at jeg har fått en kjønnsykdom, men vil ikke være slem.

Han leker katt og mus med meg?

Til sist vil han være frekk og kaste meg psykisk på dynga.

Og roter jeg mer med han psyker jeg meg selv ned, for jeg klarer ikke å være i et langvarig forhold til en opptatt mann. En ons hadde jeg klart, og hadde glemt den, men hvorfor kan ikke denne mannen gi seg snart...

Fikk angst i går da han meldte meg kl halv to, helt spade...

Hva er det som foregår i hodet hans når han ikke kan la meg være i fred?

Merker han at jeg er nevrotisk og et "lett bytte". En gang sa jeg at jeg var lei av forhold, det var før vi begynte med det rotet.

Det er plagsomt. Skikkelig plagsomt, men jeg kan ikke for at jeg også blir sjarmert, men det er mye mer plagsomt enn sjarmerende. ER lei.

Mulig jeg ringer han og sier at jeg ikke orker mer, og det må han forstå.

Vet ikke, vil avslutte dette for godt.

Skrevet

skrive at du er kåt, men vil bare ha trekant er ikke akkurat så lurt.. klart han ikke gir seg da. Kanskje du i underbevisstheten din egentlig ikke vil at han skal slutte ?

Gi klar beskjed om at du ikke vil, så lar du vær å svare-kontakte han noe mer etter det. Burde funke.

Gjest gjest1
Skrevet

Enig med en anna her, bare skriv du er rar eller noe slikt merkelig, og ikke skriv igjen, bare la det være med det. Etter hvert gir han nok opp skal du se ;)

Gjest Gjest mann
Skrevet

Til Vega

Du må skjønne at han bruker deg for å bekrefte seg selv. Du må være helt klar og tydelig overfor deg selv at forholdet med ham er over! Han vil ha deg der på sidelinjen, og helst med en AV-PÅ knapp.

Skrevet
Og jeg har slett ikke LYST PÅ EN MANN SOM HAR DAME

...

Hva skal jeg skrive hvis jeg melder han? At jeg ikke vil ha mer kontakt med han pga at han har samboer? Det er kanskje det beste, og det mest ærlige.

:forvirret:

Svar ham enkelt og greit med nettop det: "Jeg har overhode ikke lyst på en mann som har dame!"

og begynner han med at du jo syntes det var greit før, så fortell ham da, at det var en gigantisk feil av deg og at du vet bedre nå.

ingen grunn til å være direkte stygg, heller ingen som helst grunn til å være veldig vennlig, vær rett på sak og ærlig og rett frem med ham, så det ikke er rom for misstolkninger.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes du virker litt merkelig og da.

Bare ignorer han,så gir han seg nok.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, det var kanskje dumt å skrive at jeg er med på en trekant... :sjenert:

Men jeg var så SINT!!!

Og da hender det jeg prater over meg...

Når jeg er sint altså... jeg mente jo bare at siden dama hans ikke vet om vårt forhold (som var) så burde det vært realt om hun hadde fått vite det om det skal fortsette, men jeg ordla meg feil...

Jeg vil ikke mer med den mannen, men han har en magisk evne til å få kvinner (meg bare?) under dyna. Derfor blir jeg så lei fordi han ikke lytter til meg, men bare tenker sex osv. Han har aldri skadet meg, eller sagt noe vondt, men han har dame og da ORKER JEG IKKE....

Jeg hadde sikkert falt pladask om han var fri, og vært den som ble bedratt. Nå mener jeg at mens vi rotet sammen, ble både jeg og hans samboer bedratt siden vi ikke visste om hverandre...

Jeg vet hva som vil skje. Han ringer på døra her snart, siden jeg har svart på sms...

Men jeg har heldigvis mensen, så da kan han få en kopp kaffe og gå til en annen istedet. Det bryr meg ikke. Han har jo allerede en samboer.

På den måten er jeg kvitt han følelsesmessig, men jeg har hatt gode dager sammen med han og han er ok når han får viljen sin, dvs. sex... :overrasket:

Jeg unner ingen å falle for en mann som er opptatt, men jeg fatter ikke og forstår ikke hvorfor han ikke gir seg overfor meg. Jeg er over 40, litt for trinn og lubben, og har mange ganger vært frekk mot han. Har kastet han ut også.

Så hva vil han med meg?

(det er vel ingen synske her, så jeg får tolke det selv, men klarer ikke, er for trett og sliten og lei...)

Skrevet

Den beste måten å få ham til å gi seg på, er å ikke svare i det hele tatt. Sperr for meldinger fra hans nr. Eller bare slett meldingene uten å lese dem.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Den beste måten å få ham til å gi seg på, er å ikke svare i det hele tatt. Sperr for meldinger fra hans nr. Eller bare slett meldingene uten å lese dem.

Enig. Hvorfor i all verden lar du kan komme hjem til deg nå?

Gjest gjest1
Skrevet

Det er for sent. Han ringte og jeg tok telefonen så han kommer innom en tur. Men jeg har heldigvis mensen og skal lure på meg et herpes-utbrudd også.

Men først skal jeg prøve å forklare til han at jeg ikke VIL MER.

Faren min ringte nå, samtidig, lovte å ringe han tilbake.

Skriver etterpå.

Xryss fingrene for meg.

Skrevet

Ikke gi deg Vega! Men jeg skjønner ikke helt hvorfor han fikk lov å komme over?

Jaja du får ta så stå på ditt! :) *Tenker på deg*

Gjest d'Arc
Skrevet

Ikke svar han, så vinner du og han blir gretten fordi han ikke får deg i seng.

Gir ikke det deg en god følelse?

Gjest ts. utlogget pga besøk
Skrevet

Så lett for andre å sette seg til dommer. Jeg fordømmer det jeg har gjort selv, og klarer meg uten andres. Heldigvis er det noen "voksne" her.

Jeg har et problem, han har lagt seg i senga mi som en selvfølge, og ser på vm i fotball.

Jeg sa at jeg har mensen (ville ikke hindret han), men sa også at jeg har utbrudd herpes nå, men han har tatt seg til rette og virker som han føler seg som hjemme her hos meg...

Til gjest som sa at jeg ikke er god, riktig. Du har rett. Jeg burde ikke svart han, og jeg har ikke herpes og han er ikke dum og leser meg som en åpen bok, men vi har ikke hatt sex.

Pappa ringte, sa jeg skulle ringe tilbake, men jeg kan ikke det med all den fotballkommetatorene i bakgrunnen. Får ringe mobil, selv om det koster skjorta.

Jeg liker han og er altfor svak for han. Ser selv at fortsettelsen av forholdet har med mine egne valg å gjøre.

vega, skal kaste ut fotballen snart...

Gjest d'Arc
Skrevet

Si ifra til han, så kutter du kontakten etter dette besøket, håper jeg. :)

Mannen er jo ikke god i huet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...