Blueberry Skrevet 29. juni 2006 #21 Skrevet 29. juni 2006 Mine foreldre liker mannen min veldig godt. Vi passer veldig godt sammen. Mine svigerforeldre har sagt at de ser på meg nesten som en datter (de har bare sønner da), og vi trives veldig godt sammen. De har til og med sagt at hvis vi vil flytte inn for en periode så må vi gjerne gjøre det! Det synes de bare er koselig. Men svogeren min og samboeren hans passer de ikke like godt sammen med, og kan ikke tenke seg å bo i samme hus med de. Av og til synes jeg det er litt vanskelig at svigermor liker meg bedre enn hennes andre (kommende) svigerdatter. Svigermor har ingen problem med å betro seg til meg og å be meg om tjenester. Men min kommende svigerinne tør hun nesten ikke be om å bake en kake til 60-årsdagen til svigermor. Håper det bedrer seg, for dette kan være slitsomt...
Gjest tøydokkeanna Skrevet 30. juni 2006 #22 Skrevet 30. juni 2006 Vi har begge et fint forhold til hverandres foreldre. Det eneste negative er at Svigermor kanskje er litt i "overkant" venninde... Det er godt ment og egentlig veldig, veldig bra, men innimellom kan det bli litt mye:-) Jeg trenger rett og slett ikke alle detaljer om absolutt alle personlige forhold. Hun kommer bl a til meg for å diskutere ting som bekymerer henne angående en voksen datter - min manns søster....
Saeria Skrevet 30. juni 2006 #23 Skrevet 30. juni 2006 Min mor og stefar forguder samboeren min. Mine søstre er også veldig begeistret for han. Mine svigers liker heldigvis meg. Vi kommer kjempegodt overens, og jeg føler meg heldig som har så flotte svigerforeldre. Svigerinna mi, mannen hennes og jeg kommer også veldig godt overens. Er kjempeglad for at det er sånn og ikke minst for at hans og mine foreldre trives godt i lag. :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå