Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Fikk endelig til å ha analsex uten at det gjorde vondt, men i dag er det IKKE like godt.... Er det slik det skal være? Går det over om man forsøker flere ganger?
Gjest LilSweetie Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Jepp, det gjør ikke vondt lenger når man har gjort det noen ganger. Når det er sagt; hvis du ikke liker det - dropp det!
Diktern Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg tror det er veldig få kvinner som har glede av analsex. Så enig med brukeren over - dropp det hvis du ikke liker det. det er ikke noe galt med deg.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 man blir vant med det...det verste synes jeg er etterpå,når alt skal ut igjen..får ikke helt den avføringen man pleier..hi hi Jeg må jo få sakt at man må være veldig klar for det,når man skal ha den i rumpen,ellers gjør det veldig vondt...jeg har masse glede av det!!
Christine90 Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Enig med de andre. Hvis du ikke liker det, ikke la deg "presse" til det. Si heller at du ikke er klar for det eller at du ikke synes noe om det. Jeg har ikke prøvd, og tror det kommer til å ta lang tid før jeg prøver. Kikki
Yme Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 (endret) De andre bare juger! Hvis du ikke liker det, så er det helt klart at du må la deg presse så han får vilja si! Både han og du burde jo drite i dine følelser... Hva er egentlig vits med å skrive så mange svar hvor det står "Ikke la deg presse!!!". Tror dere ikke hu veit det frafør? Jeg er sikker på at hvis jeg hadde skrivd en tråd hvor jeg fortalte at jeg egentlig ikke var så veldig glad i sex, så hadde ikke folk sakt "Ikke la deg presse!!". Da hadde det vel heller vært "Gjør det for å tilfredstille shæshtn din! Det er en viktig del av forholdet bla bla bla" Homser!!! Hehehe Endret 27. juni 2006 av Yme
Gjest Gjest_pija_* Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Kommer å helt annpå hvordan dager du har og hvor kåt du er... ene dagen kan jeg elske det over alt,mens dagen etterpå er det kanskje ikke så godt.. varierer å hvor avslappet du er:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå