Smørblomsten Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har en Quinny Freestyle 3XL vogn, nå har jeg gått over til kombidelen, og med den fulgte det ikke med noe regntrekk. Bør/må jeg kjøpe orginalt trekk til vognen, eller kan man bruke et ukjent, billigere merke? Hvor får man evt kjøpt det? Pris for et regntrekk? Det er kanskje det beste m orginalt siden d sikkert sitter 'perfekt' på vognen?
melina Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Hm.. mente det skulle følge med når du kjøpte vogna, jeg. Har nemlig samme vogn som deg og jeg har i hvert fall fått med regntrekk.
Maja23 Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg kjøpte et regn trekk fra simo som skal være universalt og passe til de aller fleste vogner. det passet kjempefint på min! tror det kosta rundt 199kr. det er laget sånn at man kan tre det over håndtaket på vogna og ogsså over stellebagen om du har den på.
Smørblomsten Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2006 Hm.. mente det skulle følge med når du kjøpte vogna, jeg. Har nemlig samme vogn som deg og jeg har i hvert fall fått med regntrekk. ← Det følger med regntrekk til selve BAGEN ja, men det er nok for lite til å bruke på sportsdelen...
melina Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Det følger med regntrekk til selve BAGEN ja, men det er nok for lite til å bruke på sportsdelen... ← Ja, men jeg har to trekk, jeg- et til bagen og et til sportsvogndelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå