Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Håper virkelig jeg kan få noen innspill her fra noen, er så frustrert!!! Som dere leste av overskriften gifter vi oss om en måned og ting burde jo vært i sin skjønneste orden, men i mine øyne er det iabsolutt kke det. Vi har det topp på alle måter bortsett fra når det kommer til sex. Jeg kan faktisk ikke huske sist vi hadde det, det er mellom 2 og 3 uker siden nå og like lang tid før det igjen.... Vi har nå vært sammen i 6 år, og vi har tidligere ikke kunnet få nok av hverandre, kunne ha sex flere ganger daglig, ihvertfall hver kveld, men nå. Ja. Dere skjønner tegninga? Jeg er så frusertert for jeg er så glad i sex, det er så viktig for meg på alle måter, ikke minst det å kjenne så nærhet til han. Vi krangla så om det igår at jeg er hjemme fra jobb idag, ble en tårevåt kveld så jeg ville nok skremt vettet av mine arbeidskollegaer...så best å holde seg hjemme og tenke litt over situasjonen og hva jeg kan gjøre. Er det virkelig normalt å ha det slik? Det må nevnes at vi begge har krevende jobber og vi er begge slitne etter at dagen er over, men jeg takler ikke å bli avvist hver kveld. For å unngå å bli så såret så har jeg inngått en avtale med meg selv om å kutte ut å ta intiativ til noe som helst - orker bare ikke!!! Hva kan jeg gjøre??? Skal livet mitt bli sexløt for all skuelig fremtid da sprekker jeg!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 huff å huff...dette er ikke bra... og dere skali tilegg gifte dere.... jeg kan kunn råde deg til å ta en alvorsprat med han... for hva er vitsen i å gifte seg når han ikke kan gi deg sex? da blir det bare et tomt å sorgfult ekteskap som sikkert ikke varer så lenge.. for meg er sex sinnsykt viktig..... men som sagt.. sett dere ned å ta ne prat om det. og fortell at sex er viktig for deg... og at du ikke føler deg vel når han avviser deg hele tiden.. lykke til
Gjest Piper Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Dere har krevende jobber begge to, + det forestående bryllupet. Kan det være så enkelt, at det blir rett og slett for mye for han? Eller er det slik at han har mistet lysten på deg? Det igjen kan jo også komme av at han er trøtt og lei alt rundt seg, men at det ikke har noe med deg å gjøre. Men dere bør snakke sammen, for å finne ut om dette er noe som eventuelt går over etter bryllupet. For da kommer jo den gode og vante hverdagen inn igjen.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Jeg tror det er normalt at sexlivet varierer i perioder, og det behøver ikke bety at noe er feil i forholdet dere i mellom. Men jeg skjønner jo at det kan bli et "tema" hvis du har oftere lyst enn det han har, men jeg tror heller ikke det er unormalt at partnere har ulike behov. Og det må man lære å leve med. Det jeg tror er viktigst er at dere ikke krangler om sex, det tror jeg gjør vondt verre. Jeg tror at dere må prøve å forstå hverandres behov - og ikke koble mangel på sex til mangel på følelser for hverandre. Dere skal gifte dere, og det virker jo ikke som om det kun er pga sex at dere er sammen - du skriver at dere har det fint på alle mulige måter. Fokuser på det i steden for å bekymre deg for sexlivet - jeg er helt sikker på at det tar seg opp igjen. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 er jo ike sikkert han har mistet lysten på DEG! kan vel rett og slett være for mye jobb og stess akuratt nå?! har en kjæreste og vi har hatt ofte sex, så begynte han i ny jobb og han viste ikke NOE intiativ til sex.. jeg ble kjempe lei meg, for trodde det var noe med meg:S men før hadde han ikke denne krevende jobben og vi trengte ikke å være i seng så tidlig.. vi har snakket om det, og har sa at han rett og slett ikke hadde noe overskudd.. er utrolig vanskelig å sitte som den andre parten og føle seg avvist! sleit masse med det jeg. og bestemte meg for å ikke ta noe initiativ jeg heller. vet ikke om det var så god plan heller:) men etter praten jeg hadde med kjæresten min ble han mye bedre, selv om det ikke blir sex, så viser han mye mer nærhet, og det får meg til å slutte å tenke de kjipe tankene hvertfall... hva sa kjæresten din i denne krangelen da? :o
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 takk for gode råd Han sa bla i natt at det ikke er at han ikke har lyst på meg, men at han merker at jeg ikke er like engasjert som jeg pleide å være før... Jeg kan vel kanskje delvis være enig i det, for når vi endelig har sex føler jeg det som om han "jaja, nå har jeg gjort mitt for ei stund fremover" og at det er bare for å gjøre meg fornøyd... Vi har hatt denne diskusjonen tidligere også må dere tro... Er enig at det nok ikke er så lurt å krangle om at vi ikke har nok sex, men jeg blir så utrolig frustrert!!! Det virkelig plager meg! Det er ikke en dag jeg ikke tenker at da ble det ikke noe på meg igår heller. Jeg er sikkert helt bananas, men argh!! Jeg går og legger meg i god tro om at i kveld er kvelden - men neida... Jeg elsker ham over alt på jord, men dette tærer noe voldsomt på meg!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Hvorfor skal vi pakke inn ting i svarene? Kan vi ikke være så ærlige at vi sier som det er, nemlig at svært mange faktisk mister lysten på sin partner etter noen år? Uten at den kommer tilbake, og uten at det er noe galt med sexdriften til den som mister lysten på partneren? Eller er det kun folk her inne som står utenfor det virkelige liv?
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Kan være enig med deg, gjest, at man ikke bør stikke hodet i sanden og tro at sex'en og tenninga vil være den samme forever - men i dette tilfellet så syns jeg kanskje det blir litt drastisk å trekke den konklusjonen. De holder jo på å planlegge bryllup, og det er snakk om få uker mellom hver gang. Selvom det ikke føles holdbart for TS for øyeblikket så må det være lov å ha tro på at ting kommer til å bli bedre etterhvert.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Bryllup (er) kan ta lysten fra enhver! Forstår din mann godt. Forøvrig, har du sett filmen "Match Point"? Den omhandler temaet...menn mister lyst når bryllup og barn kommer.
Gjest d'Arc Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Bryllup (er) kan ta lysten fra enhver! Forstår din mann godt. Forøvrig, har du sett filmen "Match Point"? Den omhandler temaet...menn mister lyst når bryllup og barn kommer. ← ha-ha
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 ja det er mulig det kan ta lysten av en hver... ser virkelig frem til nok en natt på gjesterommet, uten noe som helst nærhet. Dette er kjipt! 1 mnd og 1 dag igjen til bryllup! HURRA!!
Gjest Piper Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 Hvorfor skal vi pakke inn ting i svarene? Kan vi ikke være så ærlige at vi sier som det er, nemlig at svært mange faktisk mister lysten på sin partner etter noen år? Uten at den kommer tilbake, og uten at det er noe galt med sexdriften til den som mister lysten på partneren? Eller er det kun folk her inne som står utenfor det virkelige liv? ← Men nå har jo mannen til TS sagt at det ikke har med lysten å gjøre, men med andre ting. Så da behøver vel ikke du å måtte fremme din negativitet mere i denne tråden. Om jeg nå skal svare deg på det du skriver, så er det IKKE svært mange som mister lysten på partneren sin, men noen. En utrolig stor forskjell, for tro det eller ei, så finnes det faktisk en god del mennesker som har et bra sexliv selv etter mange år.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #13 Skrevet 27. juni 2006 Det var jeg som er trådstarter som skrev innlegget ovenfor. Så er dessverre jeg som er så negativ... Er en kjip dag idag! Håper humøret er bedre imorgen! Men tusen takk for innspill på mitt problem! Setter stor pri spå det! Er ikke så enkelt å prate med venninner ansikt til ansikt om dette. Synes det blir litt vel personlig så takk for at dere er her
Gjest Aethra Skrevet 27. juni 2006 #14 Skrevet 27. juni 2006 En alternativ løsning kan være ikke å ta noe initiativ til sex el kos, men heller gjøre andre ting som du vet betyr mye for ham (fikse klesvask, rydde, kjøpe inn yndlingsmat, vaske bilen osv). Overfokus eller overprating mht. mangel på nærhet/kos kan "stresse" ham ytterligere. Ved å være oppmerksom mot ham på andre måter, og å "spille kostbar"/ikke ta initiativ til sex, vil antagelig lysten melde seg - de liker jo å jakte litt, disse guttene.. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #15 Skrevet 27. juni 2006 hadde en liten periode med dette problemet selv.. det tøret utrolig på meg og jeg ble kjempe stresset... så skjønner deg kjempe godt! jeg prøvde forskjellige ting, ta det opp, droppe helt å gjøre noe innsats i de baner og gjøre litt ekstra for han rett og slett.. grunnen til at de hadde en litt dårlig periode var at han hadde mye stress og jobb og var sliten. og ved å gjøre ting lettere for han og gi han ekstra oppmerksomhet( ikke noe som følge til sex) men bare at hun følte seg ekstra satt pris på. dette førte egentlig til at vi ble litt nyforelsket igjen! er kanskje verdt et forsøk...?! håper ting ordner seg!!
afr0dite Skrevet 29. juni 2006 #16 Skrevet 29. juni 2006 Hvis jeg hadde lagt meg hver eneste kveld til en som desperat håper at "i kveld blir kvelden", og ser på meg med lange kåte hundeøyne, ville jeg flyttet inn på gjesterommet. Basta. Hvis man ikke skal legge noe i mellom i denne tråden her, så synes jeg TS gjør det hun kan for å kverke sexlysten hos mannen. Jeg ville aldri hatt sex med noen som maser, krangler og er desperat. Hva er poenget da? Sorry, men det der synes jeg bare er skikkelig disgusting. Ser for meg at det drypper og banker i dåsa di, mens sinnet koker i topplokket. Utrolig lite sexy. Du sier dere skal gifte dere om en måned, har krevende jobber begge to og er slitne når dere kommer hjem. Skal dere virkelig leve et helt liv sammen uten å ha rom for et par uker uten sex? Jeg er fryktelig glad for at jeg ikke er i deres forhold!! SÅNN! Med det sagt håper jeg dere finner en løsning på problemet, og får en fantastisk bryllupsdag, og ikke minst bryllupsnatt!
Gjest Neffi Skrevet 29. juni 2006 #17 Skrevet 29. juni 2006 Bryllup (er) kan ta lysten fra enhver! Forstår din mann godt. Forøvrig, har du sett filmen "Match Point"? Den omhandler temaet...menn mister lyst når bryllup og barn kommer. ← Har du sett filmen sa du?
Gjest Chrizzy Skrevet 29. juni 2006 #18 Skrevet 29. juni 2006 Sorry, men det der synes jeg bare er skikkelig disgusting. Ser for meg at det drypper og banker i dåsa di, mens sinnet koker i topplokket. Utrolig lite sexy. ← Litt av en fantasi du har! Sex er jo veldig viktig i et forhold. Er kanskje ekstra lett å reagere på lite sex like før et bryllup. Har vi ulike behov? Tenner jeg han ikke? Hva er det da? Synes de rådene om å være litt kostbar, gjøre andre ting for han, var gode. Håper alt ordner seg fint! Dette går sikkert over, dere har mye å tenke på begge to nå
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #19 Skrevet 29. juni 2006 hadde en liten periode med dette problemet selv.. det tøret utrolig på meg og jeg ble kjempe stresset... så skjønner deg kjempe godt! jeg prøvde forskjellige ting, ta det opp, droppe helt å gjøre noe innsats i de baner og gjøre litt ekstra for han rett og slett.. grunnen til at de hadde en litt dårlig periode var at han hadde mye stress og jobb og var sliten. og ved å gjøre ting lettere for han og gi han ekstra oppmerksomhet( ikke noe som følge til sex) men bare at hun følte seg ekstra satt pris på. dette førte egentlig til at vi ble litt nyforelsket igjen! er kanskje verdt et forsøk...?! håper ting ordner seg!! ← Oh my god!! Er du riktig navla? Hehe, jeg er vettskremt!! Hvilken innlevelse og fantasi - bra vi kun møtes på nett og ikke i det virkelige liv!
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #20 Skrevet 29. juni 2006 obs - linka det feil - var ment til afrodite!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå