Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Jeg leste noe i et blad for en stund siden som skulle være veldig god trening for de som har dårlig med tid. Tror det het Gorilla trening? Vet noen noe mer om det og hvordan det fungerer?
Snupplupp Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Det er ikke gerilja kardio du tenker på? sjekk: http://www.iform.no/pub/art.php?id=23
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Åh takk ja det var sikkert det jeg mente! Hehe gorilla trening er sikkert noe helt annet
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 er det sånne boot camp greier? ← Neida, det er bare intervalltrening med et fancy navn.
Snupplupp Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 (endret) neida, ekstrem intervalltrening. skal visstnok være veldig effektiv på magefettet.... :enig_anim: Endret 27. juni 2006 av Snupplupp
Snasen Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 neida, ekstrem intervalltrening. skal visstnok være veldig effektiv på magefettet.... :enig_anim: ← Ingen treningsform eller diett er mer effektiv mot magefettet. Det er umulig. Bare en myte som jeg trodde de fleste hadde fått med seg nå.
Yme Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Ingen treningsform eller diett er mer effektiv mot magefettet. Det er umulig. Bare en myte som jeg trodde de fleste hadde fått med seg nå. ← Helt enig! (Selvom du har stygg, rød skrift, fra hælvete!!!)
Viviwoom Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 Ingen treningsform eller diett er mer effektiv mot magefettet. Det er umulig. Bare en myte som jeg trodde de fleste hadde fått med seg nå. ← Jepp. Punktslanking er klin umulig
mari Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 det som er riktig med det som står i artikkelen er at man forbrenner mye fett etter at man har trent, så hvis man trener med denne formen vil man få opp forbrenningen fort og så svette lenge etter at man er ferdig. det er som en sa i en annen tråd, fettprosent teller mye hvis man vil få mer tydligere magemuskler. Jeg skal i hvertfall prøve dette, for det høres veldig "riktig ut" i mine ører.
Snasen Skrevet 27. juni 2006 #14 Skrevet 27. juni 2006 Helt enig! (Selvom du har stygg, rød skrift, fra hælvete!!!) ← Rødt er sprøtt.
T.S Skrevet 27. juni 2006 #16 Skrevet 27. juni 2006 Problemet me slik trening, eller med det vi gjør med kroppen vår for tiden, er at det ikke er spes sunt. Man trener alt for hardt i forhold til det man må gjøre for å produsere de veldig viktige gode kolesterolstoffer, man prod. ikke viktige kjemikalier i hjernen, og man bryter ned kroppen. Hva med å bruke kroppen til det den er skapt for? Enten tv eller råkjør gjør ikke kroppen godt. Iallefall for de som ar tenkt å bli eldre enn 50.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #17 Skrevet 27. juni 2006 Gerilljakardio er ikke treningen å sette igang med om man ikke har grunnlaget for det. Men har man trent endel fra før og ønsker å få litt fart i kondisen er det suverent. Knallhardt, men uhyre effektivt. Men som sagt; ha trenigsgrunnlaget i orden!
Snupplupp Skrevet 28. juni 2006 #18 Skrevet 28. juni 2006 Ingen treningsform eller diett er mer effektiv mot magefettet. Det er umulig. Bare en myte som jeg trodde de fleste hadde fått med seg nå. ← Jeg vet, skrev visstnok (siden det sto i artikkelen). Siden treningsformen øker fettforbrenningen vil det jo også forsvinne rundt magen (forhåpentligvis).. Kanskje du burde prøve vanlig intervalltrening før du hiver deg på "gorilla-treningen"..? Få opp kondisen og bli vant med treningsformen først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå