Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Var ute på byen i helga, sammen med kjæresten min. Når vi kom hjem var det noe jeg skulle gjøre, som han ikke ville at jeg skulle gjøre (bare noe helt vanlig greier). Han: ikke gjør det nå da, hvis du gjør det så.. Jeg: så hva da? Han: så dreper jeg deg og tok opp ei spritflaske som stod på gulvet, og så lo han. Altså det var en spøk, men du verden, man spøker vel ikke om sånn? Jeg ble helt sjokka, men sa ingenting.
Azi Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Man kan vel ikke ta det seriøst? Men om du er redd han ellers, så skjønner jeg at du blir sjokka!
Gjest Embla s Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Vel, jeg hadde ikke likt om noen tullet med meg på den måten.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Egentlig er det viktige her hvordan DU oppfattet dette. Hvis du ikke syntes det var morsom, si det til han. Kan godt hende at det var en dårlig spøk fra hans side, da er jeg alt i orden. Glem det, legg det bak deg. Men hvis du har grunn til å være bekymret, ta det opp med han skikkelig.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Syns det virker som en av de spøkene man slenger ut av seg uten egentlig å tenke på hvordan de blir oppfattet jeg...skjønner godt at du ikke syns no' om det, men mest sannsynlig var det bare et forsøk på å være morsom, tror du ikke...selvom det overhode ikke var morsomt. Syns du kan si til han at du ikke syns det var no' ålreit jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Men kjære, han spøkte da bare. ← Ja, jeg må si jeg blir sjokkert over at noen blir sjokkert av dette... Altså, hvis det finnes en historie bak dette er det greit, men det kommer ikke frem i hovedinnlegget i tilfelle. Og trådstarter skriver jo selv at det var en spøk. Hva er galt med dette da?
Gjest vega i.i. Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Hadde ikke likt det i det hele tatt, men så har jeg dårlige erfaringer fra før. Vil ikke gå i detalj, men synes ikke det er noe å spøke med. Hvis typen visste at jeg er skeptisk til menn og vold i kombinasjon, så hadde jeg kuttet han ut tvert hvis han begynte å spøke med meg på en eller annen måte - hentyde til vold, sikte på meg med drillen i gang osv. Men om han ikke visste det, så vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert. Ta en prat med han, jeg aner ikke hvordan dere spøker med hverandre, men synes det er en dårlig spøk. Om det kom fra en kvinne, ville jeg heller ikke likt det.
Gjest Tanita Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Min sier også sånt, men det er når han er sinna og mener det ikke. Det er en uting - kan ikke ta det seriøst, men det er ikke noe en voksen mann skal si.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 Min sier også sånt, men det er når han er sinna og mener det ikke. Det er en uting - kan ikke ta det seriøst, men det er ikke noe en voksen mann skal si. ← Hvorfor ikke?? Han LO jo. Greit når han er sinna, men denne fyren var faktisk ikke det.
Tiit Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 Jeg syns det er rart at du ikke sa noe til ham. En sånn kommentar er helt idiotisk å komme med, og er i bunn og grunn en trussel. For å vise at du ikke finner deg i hva som helst, bør du si fra at for fremtiden er ikke sånne morsomheter velkommen. Du ble jo sjokkert over hva han sa, så gi det tilkjenne.
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 27. juni 2006 #13 Skrevet 27. juni 2006 Om jeg hadde ledd det bort eller tatt det som en advarsel kommer HELT an på situasjonen, konteksten og tonen det ble sagt i...
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #14 Skrevet 27. juni 2006 Hvor lenge har dere vært sammen da? Kjenner ikke du han veldig godt enda? Jeg og typen min sier jo sånne ting til hverandre og, men bare på kødd så klart! Sånn som, Jeg banker deg opp hvis du ikke gjør bla, bla bla.. Åååå, jeg har så lyst til å kverke deg nå!! Ååå, så fin du er idag, kan jeg kverke deg? Du lukter så godt nå jo, kan jeg banke deg opp? ellers så er det, Kan jeg drepe deg etterpå? (på senga altså.. )
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 27. juni 2006 #16 Skrevet 27. juni 2006 Så koselig det er hjemme hos dere da
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #17 Skrevet 27. juni 2006 Hvor lenge har dere vært sammen da? Kjenner ikke du han veldig godt enda? Jeg og typen min sier jo sånne ting til hverandre og, men bare på kødd så klart! Sånn som, Jeg banker deg opp hvis du ikke gjør bla, bla bla.. Åååå, jeg har så lyst til å kverke deg nå!! Ååå, så fin du er idag, kan jeg kverke deg? Du lukter så godt nå jo, kan jeg banke deg opp? ellers så er det, Kan jeg drepe deg etterpå? (på senga altså.. ) ← hjemme hos oss?
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #18 Skrevet 27. juni 2006 Jeg hadde også en fyr som jeg kunne si nesten hva jeg ville til, og han til meg, men til slutt ble jeg lei, for han gikk over streken (vold). Jeg aner ikke hvordan ungdom kommuniserer, men har ofte reagert uten å hisse meg opp, bare påpekt at dette er ikke pent å si og "små drypp kan osv"
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 27. juni 2006 #19 Skrevet 27. juni 2006 Beklager, glemte å sitere ja... Måtte jo flire litt av den beskrivelsen. Særlig "Du lukter så godt nå, kan jeg banke deg opp?" synes jeg tok kaka Men dette er jo strengt tatt off topic.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #20 Skrevet 27. juni 2006 Ja, men det er bare sånn vi er, jeg og typen. Kanksje litt barnslig men.. Jeg synes det er litt morsomt og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå