Gjest Mette-bærte Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Jeg og venninne hadde en liten morsom samtale i gårkveld. Det gikk ut på om bhstroppen skal vises eller ikke under singlet eller topp. Så da vil jeg høre med mine medsøstre om hva dere menr? og hvorfor? Hva gjør du? Det er en ltt morsom sak...hehe dagen diskusjonstema med andre ord
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Helst ikke, hvis det kan unngås. Men jeg synes ikke det er en stor krise om man faktisk kan skimte en BH-stropp.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg vil si det kommer heeelt an på. =) hvis BH-en er lekker sååå men i bunn og grunn, NEI. BH-trashing er TURN OFF.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Ney, det ser bare billig ut. Det finnes stroppeløse bh'er, evt silikonstropper som ikke vises så godt.
Malama Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 De skal ikke vises nei Stroppløs eller silikon. (men dette hadde vi en annen tråd om for ikke lenge siden, der det visstnok var umulig for de fleste å finne en behagelig bh med utbyttbare stropper, og de kunne ikke ha stroppløs pga for store pupper...) Uansett: Nei, de skal ikke synes. Det ser ikke bra ut. Det er min mening. Ingen ser noen gang min bh-stropp, annet enn min forlovede, som jo tidvis ser hele bh'n, eller meg uten for den del.
Gjest 1111 Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Det er akkurat det samme for meg. Har ikke tenkt på det før jeg innså at det faktisk er et "problem", etter å ha lest endel tråder her på KG.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Helst ikke, hvis det kan unngås. Men jeg synes ikke det er en stor krise om man faktisk kan skimte en BH-stropp. ← Enig. Man bør ikke flashe bhen med vilje, men en stropp eller to er ingen krise.
Daria Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Viser ofte BH-stroppen når jeg går med singlet, uten at jeg synes det er noe problem. Men da prøver jeg å unngå de mest slitte og utvaskede og finne en som matcher i fargen, eventuelt noen som er laget for å synes...
Malama Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Neida, det er ikke krise. Men jeg synes man kan prøve å unngå det. SÆRLIG når man har en bh som slett ikke passer i fargen til tøyet, eller gjerne er en utvasket hvit sak... slik jeg sedderre ser oftere enn jeg setter pris på. Knallrosa bh stropper er ikke like pent under alle farger topper...
Gjest AGF Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Jeg synes ikke det er krise så lenge BHen har tilnærmet samme farge som singleten. Jeg synes det er verre med silikon stropper for det er så tydelig at man prøver å skjule de, selv om de er fullt synlige for alle sammen. Stroppeløs er nok det beste alternativet, men det er så vanskelig å finne en som har bra passform. De fleste gir puppene en rar fasong, synes nå jeg.
Gjest Fruktfat Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 jeg bryr meg virkelig ikke om jeg ser en bh-stropp på folk.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 Det er akkurat det samme for meg. Har ikke tenkt på det før jeg innså at det faktisk er et "problem", etter å ha lest endel tråder her på KG. ← Samme her... Men jeg bruker BH-er i farger som passer til klærne ellers, og selvfølgelig ikke utslitte og stygge.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #13 Skrevet 27. juni 2006 jeg bryr meg virkelig ikke om jeg ser en bh-stropp på folk. ← Ikke jeg heller, og heller ikke om folk ser en på meg. De har, forhåpentligvis for deres egen skyld, sett noe lignende før.
aline Skrevet 27. juni 2006 #14 Skrevet 27. juni 2006 jeg synes ikke det gjør noenting om bh-stroppene synes. har ikke funnet verken bh med silikonstropper eller stroppløs som både sitter godt på og gjør noe positivt for puppene mine. (og nei, jeg har langtifra store/tunge pupper, jeg har sikkert så små pupper at mange mener jeg bør kunne gå uten bh, men bhløs synes IKKE jeg er pent, uansett små pupper eller ikke.) jeg digger singletter, så da synes bhstroppene mine. jeg legger ærlig talt ikke merke til det engang på andre om de har bh-stropper som synes, tenker ikke over det i det hele tatt. kan nok legge merke til det dersom det er noen som går uten bh, eller om bhen er særdeles utvasket og stygg, men ellers bryr jeg meg fint lite om andres bh-bruk.
Gjest Mireya Skrevet 27. juni 2006 #15 Skrevet 27. juni 2006 Stroppene er de som går over skuldrene, ja? (Ikke den rundt ryggen?) I så fall synes jeg det må være greit at stroppene vises- ikke alle singleter har så brede bånd over skuldrene at man kan skjule stroppene under dem. Men greit å ha en bh som matcher nogenlunde i fargen, og ikke er utvasket og slitt.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #16 Skrevet 27. juni 2006 Ingen viser vel frem BH-stroppene "med vilje", men går man med singlet så synes de.. sånn er det med den saken.. Silikonstroppre ser ikke det sport lurere ut.. Og stroppeløs nytter vel ikke for de fleste av oss (i alle fall de av oss som har nytte av å ha BHen på.. ) hilsen D-cup..
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #17 Skrevet 27. juni 2006 Whatever. Viser den, så viser den. Ekke verre.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #18 Skrevet 27. juni 2006 Helst ikke, men er de samme farve, pene og du ser litt, så skal jeg la detpassere. Synes det er verre å se stringen på trusa, eller enda verre, ræven....
Gjest 2324 Skrevet 27. juni 2006 #19 Skrevet 27. juni 2006 Det bryr jeg meg ikke noe om. Man må jo ha stroppløs om de ikke skal vises da, for silikonstropper synes godt de også. Og stroppløs BH fikser jeg rett og slett ikke.
pusla Skrevet 27. juni 2006 #20 Skrevet 27. juni 2006 Jeg synes også å se stringen og gjerne litt til er mye verre enn å se bh-stroppene. Forsøker å unngå det selv, men dersom stroppene synes så matcher jeg nå iallefall med toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå