Gjest Tusteguri Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Jepp, jeg har klart det! En hvitvask ble rosa fordi en av mine rosa stringtruser hadde sneket seg med! Og samboer nekter nå å gå med lyserosa t-skjorter. Prøvde å legge de i klorin-vann, men det hjalp ikke. Og da lurte jeg bare på om det fins noe som kan bringe disse t-skjortene tilbake til sin opprinnelige farge?
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Er det mulig sier nå jeg. Vrenger du ikke buksene før du slenger de inn i vaskemaskinen?
Gjest Piper Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Er det mulig sier nå jeg. Vrenger du ikke buksene før du slenger de inn i vaskemaskinen? ← Er det mulig, sier nå jeg, å tro at man er så perfekt! Til TS, går det ikke av i klorin, så må du vel bare kjøpe nye.
Azi Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Ikke legg dem i enda mer Klorin da. For da ødellegger du tøyet og den kommer til å rakna før du i hele tatt tar på det. Kjøp heller farge og farg den i en annen farge! Ikke bli fortvilt, alle har gjort dette!
Azi Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Er det mulig sier nå jeg. Vrenger du ikke buksene før du slenger de inn i vaskemaskinen? ← Men hun snakker jo om t-skjorter og ikke bukser! Endret 27. juni 2006 av Azi
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Jaja, men man slenger jo ikke bare tøyet inni vaskemaskinen, man må sjekke det først, og SÅ kaste det inni. :D Er da ikke perfekt, jeg bare skjønner ikke hvordan det er muuuliiiiig
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Burde da sjekke klærne sine? Så du synes det er bra å bare slenge alt inn uten å sjekke for penger ETC først?
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 whops, da er det visst bare jeg som sjekker klærne da i guess. uansett om det er strømper, tskjorter osv.. men vi er forskjellige. sånn e det bare.
Azi Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 ÅÅ nå tror jeg at jeg skjønner tankegangen din. Du pleier å ta av bukse og truse samtidig derfor trodde du at hun hadde bukse sammen med klærne og hun hadde ikke vrengt buksene sine, for da kunne hun se trusen! Har jeg rett?
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 Hehe.. maybe=P i en bukse kan det være gjemt mye rart, ja. =P sokker nede og truse oppe på buksen:P Men ellers vrenger jeg buksen pga d sliter mindre på den.
Gjest tusteguri Skrevet 27. juni 2006 #13 Skrevet 27. juni 2006 Tror jeg stikker til byen å kjøper nye jeg Å, ja, jeg pleier å sjekke klærene før jeg legger i maskinen. Trodde ikke den gamle rose, trusa hadde noe mer overflødig farge, men der tok jeg skammelig feil!! Ha en strålende dag alle!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #14 Skrevet 27. juni 2006 whops, da er det visst bare jeg som sjekker klærne da i guess. uansett om det er strømper, tskjorter osv.. men vi er forskjellige. sånn e det bare. ← Du er nok ikke den eneste som sjekker klærne, men du er den eneste som aldri gjør en feil tydeligvis!
Gjest getty Skrevet 27. juni 2006 #15 Skrevet 27. juni 2006 Du er nok ikke den eneste som sjekker klærne, men du er den eneste som aldri gjør en feil tydeligvis! ← Til TS, jeg ville farget t-shirtene
Gjest Virvel Skrevet 29. juni 2006 #16 Skrevet 29. juni 2006 Mamma av alle mennesker klarte å farge min helt nye olabukse rosa en gang, men den ble reddet med avfargingsmiddel. (Sånn som man bruker før man skal vaske klær.) Rosafargen forsvant, og blåfargen ble værende. :-D
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #17 Skrevet 29. juni 2006 Burde da sjekke klærne sine? Så du synes det er bra å bare slenge alt inn uten å sjekke for penger ETC først? ← Hjelpes... Alle er ikke like perfekte som deg da vet du. Jeg pleier å stappe klærne inn i maskinen selv jeg, og da hender det faktisk at ting blir med som ikke burde vært med. Men jeg putter ikke penger i lommene på buksene mine, har lommebok til det jeg
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #18 Skrevet 29. juni 2006 Kjøp blekemiddel, selges hos noen fargehandlere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå