Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tusteguri
Skrevet

Jepp, jeg har klart det! En hvitvask ble rosa fordi en av mine rosa stringtruser hadde sneket seg med! Og samboer nekter nå å gå med lyserosa t-skjorter. Prøvde å legge de i klorin-vann, men det hjalp ikke. Og da lurte jeg bare på om det fins noe som kan bringe disse t-skjortene tilbake til sin opprinnelige farge? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neffi
Skrevet

Enda mer klorin.

Og mange vanlige vask.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det mulig sier nå jeg. Vrenger du ikke buksene før du slenger de inn i vaskemaskinen?

Gjest Piper
Skrevet
Er det mulig sier nå jeg. Vrenger du ikke buksene før du slenger de inn i vaskemaskinen?

Er det mulig, sier nå jeg, å tro at man er så perfekt!

Til TS, går det ikke av i klorin, så må du vel bare kjøpe nye.

Skrevet

Ikke legg dem i enda mer Klorin da. For da ødellegger du tøyet og den kommer til å rakna før du i hele tatt tar på det. Kjøp heller farge og farg den i en annen farge! :)

Ikke bli fortvilt, alle har gjort dette!

Skrevet (endret)

Men hun snakker jo om t-skjorter og ikke bukser! :legrine:

Endret av Azi
Gjest Gjest
Skrevet

Jaja, men man slenger jo ikke bare tøyet inni vaskemaskinen, man må sjekke det først, og SÅ kaste det inni. :D

Er da ikke perfekt, jeg bare skjønner ikke hvordan det er muuuliiiiig

Gjest Gjest
Skrevet

Burde da sjekke klærne sine? Så du synes det er bra å bare slenge alt inn uten å sjekke for penger ETC først?

Skrevet

Ja man finner svært mye penger i stringtruse! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

whops, da er det visst bare jeg som sjekker klærne da i guess. uansett om det er strømper, tskjorter osv.. men vi er forskjellige. sånn e det bare.

Skrevet

ÅÅ nå tror jeg at jeg skjønner tankegangen din. Du pleier å ta av bukse og truse samtidig derfor trodde du at hun hadde bukse sammen med klærne og hun hadde ikke vrengt buksene sine, for da kunne hun se trusen!

Har jeg rett? :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe.. maybe=P i en bukse kan det være gjemt mye rart, ja. =P sokker nede og truse oppe på buksen:P Men ellers vrenger jeg buksen pga d sliter mindre på den. :)

Gjest tusteguri
Skrevet

Tror jeg stikker til byen å kjøper nye jeg :ler: Å, ja, jeg pleier å sjekke klærene før jeg legger i maskinen. Trodde ikke den gamle rose, trusa hadde noe mer overflødig farge, men der tok jeg skammelig feil!! :) Ha en strålende dag alle!

Gjest Gjest
Skrevet
whops, da er det visst bare jeg som sjekker klærne da i guess. uansett om det er strømper, tskjorter osv..  men vi er forskjellige. sånn e det bare.

Du er nok ikke den eneste som sjekker klærne, men du er den eneste som aldri gjør en feil tydeligvis! ;)

Gjest getty
Skrevet
Du er nok ikke den eneste som sjekker klærne, men du er den eneste som aldri gjør en feil tydeligvis!  ;)

:ler:

Til TS, jeg ville farget t-shirtene :)

Gjest Virvel
Skrevet

Mamma av alle mennesker klarte å farge min helt nye olabukse rosa en gang, men den ble reddet med avfargingsmiddel. (Sånn som man bruker før man skal vaske klær.) Rosafargen forsvant, og blåfargen ble værende. :-D

Gjest Gjest
Skrevet
Burde da sjekke klærne sine? Så du synes det er bra å bare slenge alt inn uten å sjekke for penger ETC først?

Hjelpes... Alle er ikke like perfekte som deg da vet du. Jeg pleier å stappe klærne inn i maskinen selv jeg, og da hender det faktisk at ting blir med som ikke burde vært med. Men jeg putter ikke penger i lommene på buksene mine, har lommebok til det jeg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp blekemiddel, selges hos noen fargehandlere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...