Gjest FlyAwy Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Jeg er på utkikk etter to stoler som kan monteres på veggen og slås ned når man skal sitte på dem (samme konsept som t-bane og buss..). Vi har en veldig smal entré, og jeg er sikker på at dette ville være en genial løsning Har sett det i et interiørblad, så jeg vet det finnes. Har ringt rundt til div møbelforhandlere i Oslo, men ingen napp. Noen som vet?
Leo Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har ett som jeg har kjøpt på Room på Vinderen. (Du finner det ved å velge "details" og deretter "hallway"). Vær imidlertid klar over at du ikke kan bruke det (Eller andre av samme type vil jeg tro...) hvis du har gipsvegger! Mitt er ikke montert ennå, men jeg planlegger å skru det fast med gjennomgående bolter som ender bak varmtvannsberederen på vaskerommet for å være på den sikre siden.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har ett som jeg har kjøpt på Room på Vinderen. (Du finner det ved å velge "details" og deretter "hallway"). Vær imidlertid klar over at du ikke kan bruke det (Eller andre av samme type vil jeg tro...) hvis du har gipsvegger! Mitt er ikke montert ennå, men jeg planlegger å skru det fast med gjennomgående bolter som ender bak varmtvannsberederen på vaskerommet for å være på den sikre siden. ← Akkurat de jeg skulle til å anbefale også. Så dem i Bonytt - de er kjempe tøffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå